به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با ماه محرم نشست روسای هیئت های مذهبی با فرماندار بافق، فرمانده انتظامی و برخی از مسئولان مرتبط با این موضوع در محل فرمانداری برگزار شد.

این نشست به منظور هماهنگی و برنامه ریزی در جهت برگزاری منظم و هرچه باشکوه تر مراسم عزاداری و سوگواری ایام ماه محرم انجام شد.

فرماندار بافق در این جلسه ضمن تسلیت ایام ماه محرم و قدردانی از حضور روسای هیئات مذهبی و پیرغلامان ابا عبدالله الحسین(ع)، شهرستان بافق را دارای پیشینه ارزشمند تاریخی در اجرای برنامه های عزاداری اهل بیت(ع) عنوان کرد.

محمد زاده رحمانی با بیان اینکه سبک سنتی و با پیشینه تاریخی عزاداری های ایام ماه محرم مردم بافق در کشور بی نظیر است، گفت: سایر نقاط کشور به سبک عزاداری مردم استان یزد بویژه شهرستان بافق چشم دوخته اند.

وی هچنین بر اهمیت رعایت قوانین و مقررات و همکاری با مسئولان انتظامی از سوی مسئولان هیئات در ایام ماه محرم تاکید کرد و گفت: همه هیئآت و مسئولان برگزاری عزاداری ها همکاری لازم را جهت باشکوه برگزار شدن این آیین ها داشته باشند.

در ادامه این جلسه پیرامون مباحثی از جمله عدم ذبح در هیئآت و رعایت مسائل بهداشتی، ساماندهی موکب های عزاداری سطح شهر، رعایت نظم و مقرارات در هنگام برگزاری مراسم در این ایام و... بحث و تبادل نظر شد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا