طی مراسمی به مناسبت هفته دولت 43 طرح تولیدی ، عمرانی و خدماتی، کشاورزی وصنعتی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداریزد دربهاباد به بهره برداری رسید.

طی مراسمی به مناسبت هفته دولت  43 طرح تولیدی ، عمرانی و خدماتی، کشاورزی وصنعتی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداریزد دربهاباد به بهره برداری رسید.

عمده این طرح ها در بخش کشاورزی،  عمرانی ، خدماتی ، تولیدی ، رفاهی ، صنعتی وکشاورزی، تامین آب شرب است که با حضور محمدعلی طالبی معاون استاندار یزد به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرحها 240 میلیارد ریال از محل اعتبارات  بخش خصوصی و خیّری تامین و پرداخت شد وزمینه اشتغال چندین نفر فراهم شده است

فرماندار بهاباد در حاشیه افتتاح طرح های هفته دولت در بهاباد به خبرنگار ایرنا گفت: غالب طرح های افتتاح شده در راستای فرایند تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی است.

محمد مهدی خانی زاده به شاخص ترین طرح های هفته دولت در بهاباد اشاره کرد و افزود: افتتاح طرحآبیاری چاه جنت بهاباد ، افتتاح دومدرسه خیری طرح برکت ، افتتاح تالار شهر بهاباد، افتتاح کارگاه درب و چنجره ام دی اف ، و بهره برداری از جایگاه آب شیرین کن و شرکت تولید آپاد شیمی بهاباد از مهمترین طرح هایی بود که امروز در شهرستان بهاباد به بهره برداری رسید.

فرماندار بهاباد همچنین به کلنگ زنی پارک بانوان اشاره کردو گفت به منظور شور ونشاطوتفریح باری بانوان یک پارک مخصوص بانوان ضروری است که امروز کارکلنگ زنی آن به زمین زده شد.

وی به افتتاح طرح تولید آنتی اسکا لانت بنستان بهاباد با سرمایه گذاری 20 میلیاردریال اشاره کرد و گفت : به منظور اشتغال جوانان درروستاها طرح تولید آنتی اسکالانت در روستای بنستان بهاباد باظرفیت تولید 1000 تن درسال و اشتغالزائی 20 نفر به طور مستقیم آغازشد طرح تولید آنتی اسکالانت ضدرسوب دستگاههای آب شیرین کن می باشد.

خانی زاده از بهرهبرداری از کارگاه ساخت دربهای MDF هم خبرداد و گفت : این کارگابا سرمایه گذاری بخش خصوصی وبااعتباری بالغ بر 13میلیاردریال و اشتغالزائی 9 نفر ازدیگر طرحها بودد که به بهره برداری رسید .

انتهای پیام/

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا