معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر استفاده از همه ظرفیت های قانونی و کمک های فنی و اعتباری در راستای بهسازی و توسعه حمل و نقل عمومی درون شهری یزد تاکید کرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری يزد، نشستی به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استاندار و با حضور مديركل دفتر امور شهري و شوراها و مديركل دفتر فني، امور عمراني و حمل و نقل و ترافیک استانداری، رئيس شوراي اسلامي شهر يزد ‌و جمعی از مسئولان برگزار و در رابطه با ساماندهي حمل و نقل درون شهري يزد هم اندیشی و تبادل نظر گرديد.
"محسن صادقيان" در اين نشست با اشاره به مشكلات و مسائل ناوگان حمل و نقل عمومي درون شهري يزد، گفت: لازم است از همه ظرفيت‌هاي قانوني و كمک هاي فني و اعتباري در راستاي بهسازي و توسعه حمل و نقل درون شهري يزد استفاده شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: ساماندهي ناوگان حمل و نقل درون شهري نيازمند برنامه‌اي جامع و دقيق است تا همراه با رفع مشكلات حمل و نقل عمومي، سرانه استفاده شهروندان از وسائل نقلیه حمل و نقل عمومی افزايش يابد.
گفتني است در ابتداي اين نشست مسئولان شهرداري يزد به ارائه آماري از وسايل نقليه عمومي موجود يزد اعم از اتوبوس، ميني بوس و تاكسي و وضعيت آنها پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا