‌استاندار یزد در نماز جمعه شهرستان بهاباد بر ضرورت افزایش ارتباط مسئولان با مردم و تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به آنها تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌روز جمعه ۲۶ مردادماه "محمود زمانی قمی" استاندار یزد، ‌"محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، "محمدرضا صباغیان" نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد در نماز جمعه شهرستان بهاباد شرکت کردند.‌
استاندار یزد در نماز جمعه بهاباد در سخنان کوتاهی ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد قربان و غدیر خم، این دو عدد را از بزرگ ترین عیدهای مسلمانان جهان دانست و‌ گفت: اگر زیاده خواهان، بدخواهان اسلام و منافقان می گذاشتند حضرت علی علیه السلام حکومت کنند امروز دنیا شکل دیگری داشت و جامعه بشری با مشکلات فراوان به ویژه در حوزه اخلاقی رو به رو نبود.
زمانی قمی بر ضرورت افزایش ارتباط مسئولان با مردم و تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به آنها تاکید و خاطرنشان کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید اهداف و دستاوردهای انقلاب و نظام را برای مردم و به ویژه نسل جوان تبیین کنیم ‌ و به شبهات مطرح شده از سوی دشمنان نظام به صورت شفاف و صادقانه پاسخ دهیم.
امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز جمعه به ٢٦ مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: آزادگان ارزشمندترین سرمایه ها برای ادامه اهداف امام و انقلاب ‌اسلامی هستند.
"حجت الاسلام ‌والمسلمین علی اکبر ابراهیمی بشکانی" ‌ادامه داد: باید نام و یاد آزادگان در تاریخ ماندگار شود و از ظرفیت آنها برای بیان دستاوردهای انقلاب استفاده کنیم.
../../../../media/news_gal/file_156513.jpeg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا