محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد که به ریاست وزیر کشور برگزار شد گفت: قوانین برخورد با گرانفروشی و تنظیم بازار بازدارندگی موثری ندارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ روز پنجشنبه ۱۸ مردادماه شانزدهمین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد به ریاست 《عبدالرضا رحمانی فضلی》 وزیر کشور و با حضور 《محمود زمانی قمی》 استاندار یزد، معاونان وزیر ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، دبیر و اعضای این ستاد در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق که به نمایندگی از ۱۰ فرماندار استان در جلسه صحبت می‌کرد به مسائل و موارد مربوط به توسعه بخش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و همچنین کارکرد برگزاری جلسات ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان در شهرستان‌ها و حتی بخش‌ها و روستاها اشاره که رئوس سخنان و درخواست‌های وی به شرح ذیل بود:

 

_ تشکیل تیم ویژه کنترل رصد و پیگیری مصوبات ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی و بخصوص پیگیری مواردی که مربوط به بانک‌ها می‌شود خیلی کارساز بوده و به سیستم بانکی نیز تلنگر وارد نموده است.

_ هم‌افزایی و هم پوشانی دستگاه‌های اجرایی می‌تواند تا حدودی کمبود بودجه و اعتبارات را جبران و کارها را پیش ببرد.

_ قوانین مربوط به تنظیم بازار و مقابله با گران فروشان بازدارنده نیست و در صورت برگرداندن نقش محوری فرمانداری ها و تقویت آنها در جهت مقابله با متخلفین و گرانفروشان، امور مربوط به تنظیم بازار و مقابله با افراد متخلف و گرانفروش تسهیل شده و از بروکراسی و اطاله دادرسی کاسته می شود.

گفتنی است پایان بخش صحبتهای زاده رحمانی  با وزیر کشور در خصوص ویژگی های استان یزد و بخصوص شهرستان بافق این دو بیت شعر بود:

 

مردم این خطه در علم و هنر 

سرشناس و شهره هر رهگذر 

علت آبادیش بنمای فاش

رمز آن تنها تلاش است و تلاش.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا