" علی نمازی" مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ضمن گرامی داشت روز خبرنگار این روز را به اصحاب رسانه، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان خبری و تمامی فعالان رسانه ای استان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

 

 

                                                                                بسمه تعالی

                                                                        "ن والقلم و ما یسطرون "

هفدهم مردادماه هر سال، یادآور تلاش و کوشش خستگی ناپذیر کسانی است که رسالت همیشگی خود را آگاهی بخشی به جامعه می دانند و با قلم و ثبت تصاویر در جهت رشد و توسعه همه جانبه کشور و جامعه گام بر می دارند.

روز 17 مرداد، مزین به نام کسانی است که با تلاش و همت خویش، رسالتی بزرگ را بر دوش می کشند، کسانی که صداقت را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار داده و در جهت رساندن حقایق به گوش مردم،  لحظه ای درنگ نمی کنند.

خبرنگاران تجسم امانت، مسئوليت، تعهد و دلسوزي، وجدان بيدار جهان و تصويرگر زمان خويش هستند ، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي ، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.

بي شك خبرنگاران با انعكاس به موقع و صحيح اخبار در جامعه نقش بسيار مهمي در پیشرفت و توسعه جامعه ایفاء می کنند.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به کلیه اصحاب رسانه، فعالان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و خبرنگاران استان تبریک گفته، سلامتی و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند منان خواستارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا