فرماندارمیبد از اولین و بزرگ‌ترین مجموعه اقامتی، تفریحی و تجاری هتل 5 ستاره کریاس پالاس در حال ساخت شهرستان میبد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ فرماندارمیبد از اولین و بزرگ‌ترین مجموعه اقامتی، تفریحی و تجاری هتل 5 ستاره کریاس پالاس در شهرستان میبد بازدید نمود.

فرماندارمیبد در این بازدید گفت: با احداث این هتل می‌توان زمینه جذب گردشگر را در شهرستان بیشتر کنیم.

حسین فلاح ضمن تشکر فراوان از حضور فعالانه بخش خصوصی در این پروژه بیان داشت: این هتل 5 ستاره در فاز اول 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ که مایه آبرو و برکت برای شهرستان می‌باشد.

فلاح ضمن اشاره به راه‌اندازی رستوران این هتل افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 34000 مترمربع دارای 75 سوئیت اقامتی، رستوران و سالن اجلاس می‌باشد، که می‌تواند زمینه اشتغال برای جوانان جویای کار را فراهم نماید.

هتل پنج ستاره کریاس پالاس در روبروی پارک بهاران میبد واقع گردیده که کارشناسان این پروژه در تلاش هستند تا فاز اول شامل امکانات خدماتی ازجمله تالار پذیرایی و سالن اجلاس آن را در نیمه دوم سال 97 به بهره‌برداری برسانند.

این مجتمع شامل استخر، سونا، جکوزی، مرکز تجاری، شهربازی، آتلیه عکاسی سالن‌های زیبایی زنانه و مردانه، رستوران سنگی زیرزمین، سینما روباز 4000 نفره، نمایشگاه گل و گیاه، فضای ورزشی، فست و فود وتریا، رستوران گردان، بام سبز، رستوران 7 ملل، هلی پورت و... با چشم‌اندازی زیبا و دارای بالاترین استانداردهای جهانی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا