به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بافق با حضور معاونین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد، فرماندار بافق و دیگر اعضای این کمیته در محل سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه گفت: میانگین حدود تخصیص اعتبارات سال گذشته ۵۰درصد بوده که نسبت به مدت مشابه قبل افزایش داشته‌ است

محمد زاده رحمانی افزود: امسال برنامه داریم تا پروژه های جزئی از تعداد پروژه ها کم شود و به تعداد پروژه های شاخص و اولویت دار شهرستان افزوده می شود.

وی با تاکید بر اهمیت جذب بودجه های ملی افزود:برای به سرانجام رساندن پروژه های شهرستانی نیازمند اعتبارات ملی و استانی هستیم که این امر نیز توجه ویژه مسئولان را می طلبد.

فرماندار بافق پروژه های شاخص ملی سال جاری در این شهرستان را تجهیز بیمارستان 96 تختخوابی، گاز رسانی به روستاها از جمله روستاهای دهستان کوشک که نیازمند اعتبار 8 میلیارد تومانی است و تکمیل راه های ارتباطی، ساخت مجتمع رفاهی ورزشی کارگران، مجتمع فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی و مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

زاده رحمانی بهسازی بافت داخلی روستاها و  پایداری شبکه آب شرب شهری و روستایی را از دیگر پروژه های اولویت دار بافق شهرستان نام برد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا