رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد با اشاره به اینکه ادارات و سازمان‌های فرهنگی و اجرایی در شهرستان از هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استقبال کرده‌اند، این میزان مشارکت را کم‌نظیر توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد با بیان این مطلب، گفت: در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، جلسات متعددی با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان ورزش و جوانان شهرستان، آموزش و پرورش نواحی یزد، بخشداری زارچ، شهرداری‌های شاهدیه و حمیدیا، کانون مساجد شهرستان، نواحی مقاومت بسیج ثارالله، روح‌الله و مرکزی شهرستان یزد و اداره کل امور زندان‌ها و اقدامات تأمینی، برگزار و مراحل اجرایی این جشنواره تشریح شد.

وی با تشکر از مدیران و کارکنان دستگاه‌های شهرستان، تصریح کرد: ادارات مختلف فرهنگی و اجرایی شهرستان یزد، با استقبال از پیشنهاد مشارکت در جشنواره هشتم رضوی، همکاری ویژه‌ای با مجموعه کتابخانه‌های عمومی در تبلیغ و ترویج این جشنواره داشته‌اند.

رفیعی افزود: در جلساتی که با مسئولان ادارات و سازمان‌ها داشته‌ایم، درباره برنامه‌های مشترک فرهنگی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان یکی از رویدادهای مهم کتابخوانی در کشور بحث و تبادل نظر شد و این ارگان‌ها با روند برگزاری، کتاب‌های منتخب و نحوه شرکت در جشنواره آشنا شدند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اظهار داشت: مسئولان سازمان‌ها و ارگان‌های مذکور نیز در این جلسات با بیان اینکه برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی باعث آشنایی و انس اقشار مختلف جامعه با سیره و شخصیت ائمه اطهار(ع) و به ویژه حضرت رضا(ع) می‌شود، ابراز امیدواری کردند با مشارکت گسترده آحاد مردم، شاهد برگزاری موفق دوره هشتم جشنواره کتابخوانی رضوی در استان یزد باشیم.

گفتنی است، هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی 7 عنوان کتاب ویژه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال و در قالب مسابقه مکتوب و آنلاین، از ابتدای خردادماه آغاز شده است و تا پایان تیرماه 97 نیز ادامه دارد.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس razavi.iranpl.ir ضمن اطلاع از نحوه مشارکت و دانلود فایل منابع جشنواره، به صورت الکترونیکی نیز در آن شرکت کنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا