معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد با بيان اينكه تحقق اهداف بازآفريني شهری، مستلزم رویکردی واحد و برنامه‌ریزی مدون در استان است بر تسريع در روند آغازبه‌كار پروژه بازآفريني شهري تأكيد كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، در نشستي به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استاندار و با حضور مديركل دفتر فني، حمل ونقل و ترافيك استانداري و نمايندگاني از شوراي اسلامي شهر يزد، شهرداري و اداره كل راه و شهرسازي استان، در رابطه با مسائل بازآفريني شهري هم انديشي و تصميم‌گيري شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار در اين نشست با بيان اينكه فرآيند بازآفريني شهري حوزه‌هاي مختلف عمران، مسكن و خدمات اجتماعي و اقتصادي را در بر مي‌گيرد و نيازمند اتخاذ سياست‌ها، مشاركت و همكاري بين بخشي دستگاه‌هاي اجرايي ذيربط مي‌باشد؛ بر تسريع در روند آغازبه‌كار پروژه بازآفريني شهري در استان تأكيد كرد.
«محسن صادقيان» با اشاره به اهداف اجرای سیاست‌های بازآفرینی شهری از جمله بهبود كيفيت زندگي، ايجاد فرصت‌هاي شغلي، افزايش سرمايه‌گذاري و مشاركت بخش خصوصي، افزود: پیشبرد و تحقق اهداف بازآفريني شهری، مستلزم رویکردی واحد و برنامه ریزی مدون در استان است.
گفتني است تبيين اصول، راهبردها و فرآيند بازآفريني شهري، تأسيس دفترهاي تسهيل‌گري در محلات مورد هدف و بررسي نقاط قوت و ضعف آن و راهكارهاي تأمين اعتبار مورد نياز از جمله موضوعات مورد بحث در اين نشست بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا