ساخت پردیس آموزشی طبس آغاز شد
 ساخت پردیس آموزشی طبس با زیربنای ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس، مراسم کلنگ زنی پردیس آموزشی، پژوهشی و فرهنگی- ورزشی شرکت زغال سنگ طبس با حضور محمد جواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد ، سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه و رمضان کریتی مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس آغاز شد
مدیرعامل شرکت پروده زغالسنگ طبس در این مراسم گفت: برای این پروژه مشاور گرفتیم و طراحی اولیه آن و بخشی از نما را طراحی کردیم که به این نتیجه رسیدیم چون پروژه بسیار بزرگ است، آن را در فازهای مختلف شروع کنیم.

رمضان کریتی ثانی افزود: پس از کلنگ زنی بلافاصله فاز یک آن را آغاز می کنیم و فازهای بعدی آن شامل مجتمع آموزشی دخترانه، پسرانه، مهدکودک و پیش دبستانی تا دبیرستان، کانون فرهنگی تربیتی و سالن ورزشی است.

وی گفت: استخر آموزشی، مسجد، کتابخانه، مرکز فرهنگی هنری، سالن اجتماعات و سینما، مرکز آموزشی معادن، فضاهای تفریحی، تجاری و پارکینگ و تاسیسات از فازهای بعدی این پروژه است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران هدف از سفر به شهرستان طبس را بازدید از معادن حوزه صندوق بازنشستگی فولاد کشور و سیاستگذاری برای آینده صندوق و موضوعات زیرساختی و مسئولیت های اجتماعی برای مناطق درآمدی عنوان کرد.

 

 

 

 












  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا