مديركل پدافند غيرعامل استانداري يزد با بيان اينكه تهيه و تدوين طرح پدافند آب استان امري ضروري است، خواستار هم‌افزايي دستگاه هاي اجرايي و همراهي مردم به منظور تهيه و اجراي اين طرح مهم شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، اولين جلسه كارگروه تهيه و تدوين طرح پدافند غيرعامل آب استان در شركت آب منطقه اي يزد به رياست «محمدصادق طهماسبي» مديركل پدافند غيرعامل استانداري و با حضور دلال نژاد قائم مقام آب منطقه اي و نمايندگان دستگاه هاي مربوطه برگزار شد.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري در اين نشست با اشاره به خشكسالي ها و تنش هاي آبي ناشي از تغييرات اقليمي، گفت: بحث آب در فلات مركزي به امري حساس و مهم براي مردم و مديران تبديل شده است.
طهماسبي ادامه داد: از اين رو ضرورت تهيه و تدوين طرح پدافند غیرعامل آب استان بيش از هر زمان ديگري احساس مي شود و لازم است اين موضوع با هم افزايي دستگاه هاي مختلف و همراهي مردم عزيز استان مديريت شود.
دبير شوراي پدافند غيرعامل استان ضمن تشكر از تلاش شركت هاي آب منطقه اي يزد، آبفا و آبفار استان در راستاي تامين پايدار چرخه خدمات آب به مردم دارالعباده در شرايط كنوني، به ارائه كليات تهيه و تدوين طرح پدافند غيرعامل آب استان يزد پرداخت.
دلال نژاد، قائم مقام آب منطقه اي استان نيز در اين جلسه گزارشي از اقدامات انجام شده توسط شركت آب منطقه اي و نيازهاي ضروري اين مجموعه در راستاي تداوم و پايداري تامين آب شرب مردم ارائه نمود.
گفتني است در اين نشست نمايندگان دستگاه هاي عضو كارگروه به ارائه نظرات تخصصي در حوزه هاي مرتبط پرداختند و بر مواردي از جمله همكاري نماينده هاي سازمان هاي مردم نهاد و راه اندازي كمپين هاي حمايت از مديريت و الگوي مصرف بهينه آب از سوي مردم تاكيد شد.
 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا