به گزارش روابط عمومی سازمان در دیدار مهندس فرشید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و مهندس میدانشاهی مدیرعامل جدید شرکت گاز استان راه های گسترش همکاری طرفین در زمینه های اجرا و نظارت گاز و ترویج فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس فرشید در این نشست با تبریک انتصاب مدیرعامل جدید شرکت گاز استان، نظارت  این سازمان بر اجرای شبکه های گاز  واحدهای مسکونی، مجتمع های آپارتمانی و واحدهای اداری و تجاری و شبکه گاز یک چهارم صنعتی را موفق ارزیابی کرد و آمادگی این سازمان با همکاری شرکت گاز استان برای نظارت بر شبکه گاز دو پوندی و 60 پوندی را ابراز داشت.

مهندس میدانشاهی نیز با مهم خواندن رابطه کاری و تعامل طرفین در جهت کاهش خسارات و تلفات ناشی از حوادث گاز خاطرنشان کرد: آموزش های عمومی به ویژه در روستاها و مناطقی که به تازگی به شبکه گاز متصل شده یا می شوند، از اولویت های شرکت گاز استان یزد است و در این زمینه مایل است از مساعدت های مهندسان پیشکسوت و با تجربه عضو سازمان استفاده نماید.

در ادامه این نشست طرفین بر اهمیت برگزاری همایش های آموزشی و بازآموزی مهندسان ناظر و مجری گاز و نیز رعایت مبحث 22 مقررات ملی ساختمان و الزام به بازرسی شبکه های گاز ساختمان ها در زمان نقل و انتقالات تاکید کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا