مردم بافق ‌بار دیگر با دهانی روزه و در گرمای سوزان و طاقت فرسا لبیک‌گویان به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی خشم و انزجار خود را نسبت به آمریکا و اسراییل و ایادی استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همگام با سایر نقاط میهن اسلامی و مسلمانان روز دار در سراسر جهان، مردم ولایت مدار بافق و همیشه درصحنه ایران اسلامی، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی سایر مسئولان ادارات و نهاد ها و شهروندان این شهرستان دوشادوش یکدیگر با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس و حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه خود را از قیام ملت فلسطین و انتفاضه شریف اعلام کردند.

بافقی ها با حضور یکپارچه معنادار خود حماسه ماندگار دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی در حمایت از ملت‌های مظلوم و ستمدیده و مبارزه با خوی استکباری، سلطه‌گری و اشغالگری را خلق کردند.

مردم دیار دارالشجاعه بافق مسیر بلوار بسیج تا مسجد جامع را با شعارهای حمایت از فلسطین و مظلومان عالم طی کردند و خود را به میعادگاه نماز جمعه رساندند.

حمایت از فلسطین، کوچک و بزرگ نمی‌شناسد،حضور کودکان پرچم به دست و در آغوش پدر و مادر روزه‌دار، سالخوردگان عصا به‌دست، جانبازان، ورزشکاران رزمی‌کار و دیگر اقشار مردم،شور و نشاط خاصی به این مراسم بخشیده بود.

راهپیمایان در پایان این مراسم با حضور در مسجد جامع بافق ضمن قرائت قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در نماز جمعه این شهرستان شرکت نمودند.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا