استاندار یزد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان حق حاکمیت مردم و مردم سالاری دینی را نعمت بزرگی دانست که به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است و گفت: ‌خدمت صادقانه و بی منت به مردم شکر این نعمت است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، شورای برنامه ریزی و توسعه استان روز جمعه یازدهم خردادماه به ریاست "‌محمود زمانی قمی" ‌استاندار یزد و با حضور ‌"‌علی زینی وند" ‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "‌محسن صادقیان" ‌معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و اعضای این شورا در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست با توجه به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، ‌بیان کرد: برای اعتراض به وضع ظالمانه و ناعادلانه موجود و خیانت هایی که در منطقه توسط صهیونیست ها اتفاق می افتد، ‌لازم است همه مسلمانان در روز قدس به میدان بیایند، علیه بیدادگری فریاد بزنند و نفرت خود را ابراز دارند.
‌"محمود زمانی قمی" ‌ا‌دامه داد: ردپای اسرائیل به آغاز ظهور اسلام برمی گردد و توطئه های این رژیم غاصب ‌از سوی بشریت ثبت شده است.
وی افزود: اکنون هم پیچیده ترین خیانت ها توسط صهیونیست ها اتفاق می افتد و عده ای هم که خودشان را حاکم کشورهای اسلامی می دانند در این خیانت ها شریک و با این رژیم غاصب همراه شده اند.
زمانی قمی همچنین ضمن تسلیت سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: ١٥ خرداد ٤٢ سرآغاز انقلاب تابناک اسلامی و نقطه عطفی بزرگ در تاریخ ایران علیه استبداد داخلی و استعمار خارجی بود.
استاندار یزد ادامه داد: ١٥ خرداد روزی بود که جرقه اصلی انقلاب اسلامی زده شد، در ٢٢ بهمن ٥٧ این انقلاب به پیروزی رسید و در حقیقت هدف های بزرگ ملت ایران که در طول یک قرن گذشته برای استقرار حاکمیت مردم با رعایت اصول دین دنبال می شد به وقوع پیوست.
‌وی افزود: همان وظیفه ای که در سال ٥٧ برای استقرار اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروزی آن داشتیم اکنون برای بقای انقلاب اسلامی و کارآمد بودن نظام بر دوش ما سنگین تر شده است.
رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان حق حاکمیت مردم و مردم سالاری دینی را نعمت بزرگی دانست که به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است و گفت: ‌خدمت صادقانه و بی منت به مردم در حقیقت شکر این نعمت است.
زمانی قمی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ‌برای رفع مشکلات مردم باید تلاشی چندین برابر داشته باشیم و به اصطلاح بدویم و براین باور باشیم که هر روز، روز کاری ماست و در مسیر خدمت به مردم روز تعطیل و غیر تعطیل نداریم.
گفتنی است در این نشست در زمینه توزیع اعتبارات هزینه ای دستگاههای اجرایی و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان و پیشنهادهای کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان تبادل نظر و هم اندیشی انجام شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا