رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان در یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛

عباس ملازینلی اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی را در دستور کار دارد و در کنار آن در این مدت در حوزه تبلیغات شهری با محتوای ماه مبارک رمضان  نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با تشریح برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این سازمان به مناسبت ماه خوب خدا اظهار داشت: برنامه‌های سازمان در ماه مبارک رمضان امسال با هدف تعمیق انس و الفت شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان با مفاهیم قرآنی و همچنین تکریم ایتام، نیازمندان و با هدف ترویج نشاط معنوی در بین شهروندان در حال برگزاری است

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ، ورزشی شهرداری یزد افزود: از جمله برنامه های این سازمان ، مشارکت در برگزاری جزء‌خوانی قرآن کریم همراه با تفسیر به صورت روزانه درآستان مقدس امامزاده سید جعفر(ع)، برگزاری جشن در فرهنگسرای شهرداری ویژه 400 نفر از فرزندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، سلسله نشست های هفتگی سلام زندگی با موضوع ماه رمضان و سلامتی ، بیش از 12  اجرای نمایش خیابانی با عنوان "امیرو"  در سطح شهر ، همایش پیاده روی خانوادگی در محله امامشهر ، اجرای طرح "فرشتگان خدا" ویژه کودکان در برخی مساجد ، طرح "سیب امید" که به تست سلامتی قند و فشار خون شهروندان می پردازد، مشارکت در برگزاری دوچرخه سواری همگانی بعد از افطار در سطح شهر، اجرای طرح پنجشنبه های بدون خودرو به صورت ویژه در روز ولادت امام حسن(ع)، جشن ویژه ولادت در محله چهار منار و امامشهر و اجرای طرح تفسیر قرآن در زندگی می باشد .

ملازینلی از  برگزاری دو جشن بزرگ به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)  خبر داد و گفت: این جشن ها در روزهای پنج شنبه ، 10خرداد از ساعت 20:30 در محل پارک کوهستان و جمعه 11خردادماه در محل سازمان ایمنی و آتشنشانی واقع در انتهای خیابان سیدگلسرخ میدان سلطان پناه،  همراه با برنامه‌های متنوع و شاد برای شهروندان اجرا می‌شود.

 

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان برگزاری آیین افطاری به همراه معرفی و تجلیل از برگزیدگان قرآنی و شاهد ایثارگر یزد در مدرسه شهید رمضانزاده عنوان نمود.

ملازینلی همچنین از برگزاری شب فرهنگ یزد در شامگاه 12خرداد  خبر داد و خاطرنشان کرد:حضور تمامی شهروندان در این ویژه برنامه ها آزاد می باشد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به برگزاری جشنواره خیریه آیین مهربانی در گذر فرهنگ و هنر مازاری ها طی دو شب (9 و 10 خرداد از ساعت 18 تا 22) تصریح کرد : این ویژه برنامه با حضور خیران شهر یزد، بازارچه ها و موسسه های خیریه به همراه هنرنمایی هنرمندان و دیگرخدمات تفریحی در خدمت شهروندان خواهیم بود .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا