معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در حوزه کاهش آسیبهای اجتماعی، گفت: شایسته است طرح نظام مراقبت های اجتماعی دانش آموزان محور فعالیت ها در استان و شورای آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" شامگاه چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان که با حضور استاندار یزد و اعضای این شورا در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در مقابله با آسیب های اجتماعی و کاهش این آسیب ها به ویژه دربین نوجوانان و جوانان و مدارس استان تاکید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: شایسته است طرح نماد به عنوان طرح نظام مراقبت های اجتماعی دانش آموزان محور فعالیت ها در استان و شورای آموزش و پرورش استان قرار گیرد.
وی افزود: این طرح که یک تفاهم نامه کشوری است و ما نیز در استانداری از آن حمایت و دفاع کرده ایم به نوعی راه را برای ورود دستگاه هایی مانند بهزیستی و نیروی انتظامی که در حوزه مسائل اجتماعی مسئولیت دارند، باز می کند.
طالبی همچنین بر تشکیل کمیسیونی زیرمجموعه شورای آموزش و پرورش استان متشکل از دستگاه هایی که دارای مسئولیت در حوزه مسائل و آسیب های اجتماعی هستند، تاکید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با اجرای موفق این طرح ها شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای هرچه بهتر دانش آموزان باشیم و با تاثیری که این فعالیت ها در جامعه خواهد داشت، جامعه ای سالم تر و پویاتر را در استان یزد شاهد باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا