نشست مشترک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد و معاون بهداشت ،درمان و توانبخشی با رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر با دکتر میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن تبریک سال نو اظهار داشت : امیدواریم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و بهزیستی استان شاهد راه اندازی مرکز جامع توانبخشی در آینده نزدیک باشیم.

وی با بیان اینکه لازم است بیماران خاص بدون مشکل و راحت تر داروهای خود را دریافت کنند و سعی کنیم این مسیر فراهم شود،  خواستار همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان در جهت ارتقا داروخانه هلال احمر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان افزود :جمعیت هلال احمر آمادگی همکاری درهمه زمینه ها جهت خدمت رسانی به آحاد مردم را دارد و خوشبختانه این جمعیت و دانشگاه علوم پزشکی هر دو یک هدف مشترک یعنی خدمت به سلامت مردم را دنبال می کنند.

در ادامه دکتر میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای پرسنل و اعضا داوطلب هلال احمر هدف از این نشست را همکاری مشترک و استفاده حداکثری از پتانسیل و ظرفیت های موجود در جلب و جذب مشارکت های مردمی بیان کرد و در ادامه گفت : دانشگاه علوم پزشکی آمادگی هرگونه همکاری با جمعیت هلال احمر را دارد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری هلال احمر بتوان قدم مثبتی در جهت سلامت مردم برداشت.

در پایان لوح یادبودی توسط مدیر عامل جمعیت هلال احمر به ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان تقدیم شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا