شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بافق با حضور در فرمانداری آغاز سال جدید را به فرماندار این شهرستان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بافق در اولین روز کاری از سال جدید با حضور در فرمانداری سال جدید را به فرماندار بافق تبریک گفته و از خدمات ايشان در سال 96 قدرداني نمودند.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در ابتدای این نشست ضمن تبریک سال جدید از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تشکر و قدردانی کرد و برای ایشان آرزوی سال خوب و همراه با موفقیت در خدمت به مردم نمود.

رییس شورای شهر نیز در ابتدا از همراهی و تعامل فرماندار با مجموعه شورای شهر قدردانی نمود و عنوان کرد: خوشبختانه در سالی که گذشت در سایه وحدت و تعامل مسئولان و مردم اقدامات موثر و مناسبی در شهرستان صورت گرفت.

سیدمحمد باقی زاده روند رشد و توسعه شهرستان بافق را در سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و گفت: روند توسعه بافق در چند سال گذشته رو به رشد بوده و یکی اصول اساسی این پیشرفت و موفقیت ها وفاق و همدلی بین مسئولان است.

وی همچنین از پیگیری ها مستمر فرماندار بافق جهت تکمیل زيرساخت هاي گاز، مخابرات و پروژه بزرگراه بافق- یزد تشکر و قدردانی نمود و عنوان داشت: امیدواریم که با پیگیری های که از سوی مسئولان تاکنون صورت گرفته و همت کادر اجرایی این پروژه، شاهد بهره برداری کامل این پروژه در آینده نزدیک باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از زحمات مجموعه میراث فرهنگی بافق جهت مرمت و رونق بخشی به جاذبه های تاریخی شهرستان تشکر کرد و افزود: مسائل و مشکلاتی نیز در برخی از جاذبه های گردشگری بافق از جمله میدان خان وجود دارد که امیدواریم با همکاری همه مسئولان در آینده نزدیک رفع شود.

رییس شورای شهرستان نیز در این دیدار بر ضرورت وحدت و همراهی همه مسئولان تاکید کرد و عنوان داشت: وحدت و تعامل با مسئولان شهرستان در سایه انجام کار هست اگر در مقابل انجام نشدن وظایف سکوت شود این به معنای تعامل و وحدت نیست.

محمد رنجبر عامل اصلی وحدت در جامعه را مردم دانست و گفت: مطالبه گری و رعایت حقوق متقابل و همچنین انجام وظایف از سوی مسئولان در سایه وفاق و دوستی میتواند ما را به اهداف و برنامه های توسعه ای خود برساند.

وی به نقش مثبت فرماندار و امام جمعه بافق در پیشرفت سالهای اخیر شهرستان اشاره و از تعامل و همراهی ایشان تشکر و قدردانی نمود.

ارائه آمار بازدید میهمانان نوروزی از ابتدای سال تاکنون، ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های گردشگری و توریستی شهرستان به سایر نقاط کشور، پیگیری جهت واگذاری زمین و آغاز ساخت پروژه ساختمان شورای شهر و... از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا