نقصان محمدی از برگزاری رزمایش خدمات سفر در 24 اسفند ماه خبر داد.
 
 سومین جلسه کمیته خدمات حمل و نقل و ترافیک استان یزد با حضور نقصان محمدی مدیر کل راه و شهرسازی، دانشگر، دبیر کمیته و سایر دستگاههای ذیربط برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی، این نشست که به منظور پیگیری مصوبات دومین جلسه و اعلام وضعیت دستگاههای عضو برگزار شد، دانشگر ، دبیر کمیته به بررسی پیگیریهای صورت گرفته در خصوص مصوبات دومین جلسه ستاد در زمینه استقرار اکیپ های امداد خودرو در مجاورت جاده ها و همچنین خدمات ۲۴ ساعته این اکیپ ها، ارسال موقعیت کمپهای گردشگری به هلال احمر، اورژانس و پلیس راه، ساماندهی وضعیت تاکسی های فرودگاه، نصب تابلوهای راهنمای مسافران نزدیک راه آهن و فرودگاه، همچنین اقدامات لازم جهت راهنمای مسافران در مجاورت کنار گذرها پرداخت و  با ارائه گزارشات در این خصوص تصمیمات جدیدی در رابطه با امنیت و آرامش خاطر گردشگران نوروزی اتخاذ گردید.

  نقصان محمدی رئیس این کمیته از برگزاری مانور رزمایش خدمات سفر در روز ۲۴ اسفند ماه توسط پلیس راهور خبر داد و گفت: این مانور با حضور دستگاههای مختلف در حوزه های حمل و نقلی استان برگزار خواهد شد.

 وی آمادگی همه دستگاهها برای خدمات دهی هر چه بهتر  به مسافران نوروزی که به شهر جهانی یزد سفر میکنند را رضایت بخش خواند و اضافه کرد: امیدواریم سفرهای نوروزی در بهترین وضع ایمنی برگزار شود که این مهم هماهنگی و همکاری همه دستگاهها را طلب میکند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان از کشیک نوروزی دستگاههای مسئول از 24 اسفند تا 15 فروردین 97 خبر داد و اضافه کرد: ان شالله با همراهی مردم و رعایت نکات ایمنی بتوانیم خدمات مناسبی را برای مردم انجام دهیم و هموطنان خاطره خوشی را از سفر به یزد همراه ببرند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا