یزد فرداـ مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسمی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولان استان یزد معرفی شد.

به گزارش یزدفردا : در مراسمی که ظهر امروز در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد، از تلاش‌های علی غیاثی ندوشن تقدیر و مجید جوادیان زاده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد معرفی شد.

اداره ارشاد استان یزد از زمان معرفی وزیر ارشاد دولت دوازدهم با سرپرستی اداره می‌شد و علی غیاثی ندوشن به عنوان معاون امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد فعالیت خود را در این نهاد فرهنگی ادامه می‌دهد.

مجید جوادیان زاده نیز که مسئولیت مدیرکلی امور اجتماعی استانداری یزد را بر عهده داشت، یکی از گزینه‌های تحت بررسی وزارت ارشاد بود و تا روز گذشته، هیچ اطلاع رسانی در زمینه انتخاب وی به عنوان مدیرکل صورت نگرفته بود.

امروز جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر استان یزد، مسئولان استان، اصحاب رسانه و ... در مراسم تکریم و نکوداشت علی غیاثی ندوشن شرکت کردند.

جوادیان زاده در پایان این مراسم ضمن قدردانی از انتخاب وزارت ارشاد، به ارائه بخشی از برنامه های خود برای این نهاد فرهنگی در استان یزد پرداخت.

این مراسم بدون حضور استاندار اما با حضور دو تن از معاونان وی، معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ارشاد، حجت الاسلام معزالدینی امام جمعه موقت یزد و ... برگزار شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا