معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در نشست مشترک با هیئت‌مدیره جدید نمایشگاه بین‌المللی استان به بررسی رفع موانع این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با رایزنی‌ها و تصمیماتی که در هیئت‌مدیره گرفته شد، محل جدید نمایشگاه بین‌المللی استان تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ «علی زینی وند» در این نشست يكي از مشكلات پیش روی نمایشگاه را اختلاف بين هیئت‌مدیره نمايشگاه و اداره مسکن و شهرسازی عنوان کرد و افزود: هر مانعی که باعث عدم پیشرفت تکمیل این طرح شود، برداشته می‌شود.
وی به روند اجرايي نمايشگاه اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری از سايت جدید نمايشگاه بین‌المللی می‌توانیم شاهد رونق اقتصاد و اشتغال‌زایی بالايي در استان باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و رفع موانع مشكلات اين نمايشگاه بتوانیم به فضل الهی بلافاصله بعد از راه‌اندازی و افتتاح فاز اول، وارد فاز دوم و سوم شویم و در یک‌چشم انداز حداكثر 3 ساله، سايت نمایشگاه‌های بین‌المللی يزد جهاني را كه درشان اين استان پرآوازه است را مورد بهره‌برداری قرار دهيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا