آیین گشایش دهمین نمایشگاه کتاب یزد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مشاور وزیر ارشاد و جمعی از مردم مسئولین در محل نمایشگاه‌های دائمی استان یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ آیین گشایش دهمین نمایشگاه کتاب یزد با حضور «حضرت آیت الله محمدرضا ناصری»، «محمود زمانی قمی»، «محمدعلی طالبی» و «حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی» و جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد.
استاندار یزد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز استان با ابراز خوشحالی از آغاز به کار دهمین نمایشگاه کتاب یزد اظهارداشت: خداوند پس از ایجاد ادم و عالم بلافاصله بر نعمت خواندن و نوشتن تاکید کرده است لذا نتیجه می گیریم که نعمت کتابت بعد از خلقت انسان نعمت بزرگی عنوان می شود.
«محمود زمانی قمی» با بیان اینکه راه حل منظبط کردن جوامع علم و سواد آموزی است؛ افزود: اگر دنیای امروز را با دنیای چندین سال قبل مقایسه کنیم متوجه خواهیم شد که جهان پیرامون ما در حال دور شدن از نظم و اخلاق است لذا هرچه از این دو مهم فاصله می گیریم مشکلات بشریت بیشتر می شود، از این رو نمایشگاه های کتاب کمک خواهد کرد تا زمینه علم اموزی در جامعه گسترش یابد.
استاندار یزد در پایان ابراز امیدواری کرد یزد به عنوان پایتخت کتاب کشور انتخاب شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا