محمد زاده رحمانی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدا در بافق با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: مایه افتخار است که شهر و دیار ما در هفته آینده میزبان دو شهید والامقام گمنام می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در ابتدای این جلسه با گرامیداشت ایام فاطمیه و تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: افتخار داریم که شهر و دیار ما در هفته آینده میزبان دو شهید والامقام و خوشنام می باشد.

محمد زاده رحمانی با اشاره به جایگاه شهدا و سربازان گمنام در سایر کشورهای جهان گفت: در تمامی کشورهای جهان به ویژه کشورهای پیشرفته احترام خاص و ویژه ای به سربازان و شهدای گمنام خود می گذارند و یادمان هایی به یاد آنان در کشورشان بنا نهادند.

وی ضمن تاکید بر لزوم ادای احترام به مقام شهدايي که با تمام جود از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، تصریح کرد: همه مردم ما باید قدردان خون شهدا به ویژه شهدایی که گمنام هستند و خانواده آنها نتوانستند پیکر مطهر شهیدشان را در موطن خود به خاک بسپارند باشیم و در مقابل عظمت آنان سرتعظیم فرود آوریم.

فرماندار بافق پیشرفت امروز کشور را مدیون خون شهدایی عنوان کرد که با اهدای جان خود در راستای حفظ پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نمودند و نگذاشتند ذره ای از خاک وطن به دست بیگانگان بیفتد.

زاده رحمانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی بین بخشی و بسیج همه دستگاه های شهرستان مراسم تشییع و تدفینی که شایسته شهدای والامقام و در کشور سرآمد باشد برگزار نماييم.

در ادامه، رئیس هیئت رزمندگان اسلام و مسئول کمیته شهدای گمنام شهرستان بافق ضمن تشکر از فرماندار به خاطر مساعدت در همه زمینه‌ها خصوصاً زمینه فرهنگی گفت: شهرستان بافق در روز یکشنبه میزبان دو شهید گمنام و مراسم استقبال از اين شهدا ساعت 3 بعد از ظهر از میدان غدیر و تا امامزاده عبدالله (ع) برگزار خواهد شد.

علی اکبر قانعی افزود:در ادامه مراسم استقبال مراسم شبی با شهدا در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد و بعد از آن پیکر شهدا به مبارکه منتقل و مراسم تشییع ساعت 3عصر روز دوشنبه از مسجد صاحب‌الزمان(عج) مبارکه به سمت پارک نطقی انجام می شود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا