معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد تصریح کرد: استان یزد از ظرفیت مطلوبی در همه زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه صنعتی و گردشگری برخوردار است و می‌طلبد تا شاهد بازآفرینی رونق اشتغال در استان باشیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک مسکن استان یزد با قدردانی از زحمات مدیر سابق این بانک برای مدیر جدید آن آرزوی موفقیت کرد.
«علی زینی وند» در این مراسم گفت: امیدواریم در شروع سال جدید باهمت جهادی و تلاش در راستای منافع ملی بتوانیم بااراده قوی به‌جایی برسیم که در آینده‌ای نزدیک شاهد نظام شفاف بانکی، مالی و حسابداری اقتصادی منطقه و دنیا باشیم.
وی افزود: در این مقطع مدیریت بانک‌ها کارشان سخت‌تر است و افرادی که مسئولیت می‌پذیرند باید کارشان را به نحو احسنت انجام دهند چراکه باید به لحاظ رونق اقتصادی آن‌چنانی که هستیم بهتر شویم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تأکید بر اینکه بانک‌ها نقش مؤثری در پیشبرد اهداف اقتصادی در کشور دارند؛ گفت: کارشناسان بانک‌ها می‌توانند به‌عنوان مشاورین امین در به سرانجام رساندن طرح‌های اشتغال‌زایی کمک مؤثری انجام دهند تا دیگر شاهد مسکوت منابع بانکی در کشور نباشیم.
زینی وند تصریح کرد: استان یزد از ظرفیت بالایی در همه زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه صنعتی و گردشگری برخوردار است و می‌طلبد تا شاهد بازآفرینی رونق اشتغال در استان باشیم.
وی در ادامه از مدیران ارشد بانک مسکن خواست تا در برخی شهرستان‌های استان که فاصله زیادی تا مرکز استان دارند و شعبه بانک مسکن در آن شهر وجود ندارد تمهیداتی اندیشیده شود.
پیش از این «حسین حاجی پور » سرپرستی شعب بانک مسکن یزد را بعهده داشت که در این مراسم «حسن خطیب زاده» بعنوان مدیر شعب بانک مسکن استان معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا