با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد سه طرح عمرانی، فرهنگی و کشاورزی در شهرستان مهریز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ با حضور «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، «سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز و جمعی از مسئولین استان و شهرستان سه طرح عمرانی، فرهنگی و دام‌پروری در شهرستان مهریز افتتاح شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ابتدای سفر خود به شهرستان مهریز مخزن هزار مترمکعبی مجتمع آب‌رسانی روستایی دهستان بهادران بااعتبار 12 میلیارد ریال را افتتاح کرد. این مجتمع آب‌رسانی شش روستا و جمعیتی بالغ‌بر سه هزار نفر را پوشش می‌دهد.
طالبی در ادامه واحد پرورش شترمرغ مولد این شهرستان را بااعتباری بالغ‌بر 18 میلیارد ریال به بهره‌برداری رساند.
معاون استاندار یزد در پایان سفر خود به شهرستان مهریز نیز کتابخانه عمومی خیر ساز «حاج علی‌اکبر محبوبی» روستای گرد کوه را افتتاح کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در آیین افتتاح این کتابخانه خیری گفت: گشایش کتابخانه حاج علی‌اکبر محبوبی گردگوه و اقداماتی نظیر آن نشان‌دهنده این است که نیت خیر یک فرد تا چه حد می‌تواند منشأ اثر و تحول در جامعه باشد.
«محمدعلی طالبی» بابیان اینکه باید قدردان انسان‌های نیک‌اندیش باشیم، تأکید کرد: خداوند نیز به نیت‌ها و قدم‌های خیر برکت خواهد داد و ما نیز همه باید تلاش کنیم با قدردانی شایسته از خیران عزیز، این روحیه خیرخواهانه را در جامعه تقویت کنیم.
وی تصریح کرد: امیدواریم راه‌اندازی کتابخانه حاج علی‌اکبر محبوبی روستای گرد کوه مایه خیروبرکت برای مردم این روستا باشد و باعث رشد هرچه بیشتر و بهتر فرزندان این منطقه دررسیدن به قله‌های علم و فرهنگ باشیم.
طالبی در پایان سخنان خود از تلاش‌های مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان و همکاران وی تقدیر و تشکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا