دعوت معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از تمامی اقشار برای حضور پرشور در راهپیمائی ۲۲ بهمن

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در پیامی ضمن تبریک سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی از عموم مردم شهرستان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

✍️پیام مهندس سید مهدی طلائی مقدم به شرح ذیل می باشد:

بنام خداوند بخشنده و مهربان

توکل برخداوند بخشنده و مهربان، وحدت و همدلی، اعتماد و اطمینان مردم ایران به بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حضور مقتدرانه مردم عزیز اعم از اقشار مختلف، گروه‌ها، احزاب و تشکل ها رمز پیروزی در انقلاب ۵۷ بود. امروز در حالی سی و نهمین سال از آن روزهای مهم و تاریخی را سپری می‌کنیم که با وجود تمام مسائل و مشکلات، موفقیت‌های چشمگیری به ویژه در عرصه اقتدار، امنیت داخلی و خارجی کسب نموده ایم .
انقلاب وارد چهلمین سال خود گردید،چهل سالگی سن پختگی، عمل و اقدام بر اساس تجارب گذشته است، دیگر زمان آزمون و خطا سپری شده و می بایست بر اساس تدبیر و عقلانیت عمل نماییم .
مشکلات گذشته به ویژه ترورهای اول انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی، مبارزه با گروهک های تروریستی، تحریم‌های ظالمانه را به نحو احسن پشت ‌سرگذاشتیم و حال زمان بهره گیری از ظرفیت ها ، پتانسیل ها و تجارب ارزنده است تا در عرصه های اقتصادی نیز، همانند سایر عرصه ها مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم .
به فرموده مقام معظم رهبری سال، سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، در شهرستان طبس نیز با همدلی و همراهی بین مردم عزیز و مسئولین چشم انداز مشخص گردیده و قطعاً با حرکت در مسیر درست، افق شهرستان بسیار روشن و موفق خواهد بود. مجموعه اقداماتی که صورت گرفته، سال ۹۷ را سالی سرشار از موفقیت و شکوفایی اقتصاد طبس می‌توان نامگذاری کرد.
این حرکت درست را در درجه اول توکل و عنایت خداوند متعال و در گام بعدی بدون شک همراهی، همدلی و حمایت های بی دریغ مردم عزیز شهرستان طبس رقم زده است. در دهه فجر امسال شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و یا شروع عملیات آنها بودیم و به جرأت باید گفت هفته دولت و دهه فجر سال ۹۷، اعداد ، ارقام و میزان پروژه‌های به ثمر نشسته قابل قیاس با هیچ سالی نخواهد بود.
اینکه درآستانه ۲۲ بهمن، سالروز انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که به سادگی بدست نیامده و با وجود مشکلات و تنگناها که همگی به آن واقف هستیم به سادگی از دست نخواهیم داد و تا پای جان از آن حفاظت می کنیم. انقلابی که ثمره خون ده‌ها هزار شهید انقلاب، جنگ تحمیلی، ترورها، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه امنیت داخلی و خارجی است.لذابر همگان لازم است با حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر انسجام، اقتدار نظام مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

اینجانب از تمام گروه‌های سیاسی اعم از اصلاح طلب، اصولگرا، معتدل و میانه رو و مستقل دعوت می نمایم در کنار سایر اقشار مختلف مردم به ویژه جانبازان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا، کارگران و کارمندان، جوانان و نوجوانان، مردان و زنان، کسبه و بازاریان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته و بار دیگر با وفاق و همدلی راه را برای دستیابی به قله های رفیع پیشرفت و توسعه هموار سازیم.

سید مهدی طلایی مقدم
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا