در بخشی از این کتاب ایوانا نوشت شده است: "در زمان زندگی با ترامپ من نقش عمده‌ای در زندگی و نیز سازمان ترامپ داشتم که در اوج زحمات من به عنوان همسر، ترامپ با برقراری ارتباط نامشروع با خانم مَپل به جدایی من و او منجر شد که سه فرزند من از ازدواج با دونالد ترامپ به نام‌های «دونالد جونیور»
یزدفردا:همسر نخست ترامپ " ایوانا مری زلنیچکوا" یک مانکن اهل جمهوری چک است که ترامپ در سال 1977 با او ازدواج کرد و حاصل این ازدواج سه فرزند به نام های " دونالد ترامپ جونیور " – فرزند ارشد ، ایوانکا ترامپ – دختر ارشد و اریک ترامپ است.
 
جدال بین زنان سابق و کنونی رئیس جمهور آمریکا بر سر لقب "بانوی اول" کشور بالا گرفت.
 
به گزارش فرارو، پس از اینکه «ایوانا ترامپ»، همسر اول دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، در مصاحبه با شبکه «ای بی سی»، خود را "بانوی اول" کشور دانست، ملانیا ترامپ همسر کنونی دونالد ترامپ در بیانیه‌ای از همسر سابق ترامپ خواست از گفتن اظهارات "خودخواهانه" و با هدف "جلب توجه " دست بردارد.
 
ملانیا ترامپ ۴۷ ساله که غالبا کم حرف است، در این مورد خاص بیانیه‌ای صادر کرد. سخنگوی او گفت: خانم ترامپ کاخ سفید را خانه بارون و رئیس‌جمهوری آمریکا کرده است. او عاشق زندگی در واشنگتن است و بانوی اول بودن در ایالات متحده آمریکا برای او مایه افتخار است. او قصد دارد از عنوان و نقش خودش برای کمک به کودکان استفاده کند، نه فروش کتاب. چنین سخنانی از جانب یک همسر سابق کاملا بی‌رتبط است. متاسفانه تنها هدف او جلب توجه است.
 
ایوانا در مصاحبه با برنامه «صبح بخیر آمریکا» گفت: من شماره تلفن مستقیم کاخ سفید را دارم، (اما) به دلیل حضور ملانیا، نمی‌خواهم با آنجا تماس بگیرم. نمی‌خواهم هیچ گونه حسادتی را برانگیزم. 
 
او در ادامه گفت‌و‌گو ضمن ابراز عدم تمایل‌اش نسبت به جایگزینی با ملانیا افزود: من فکر می‌کنم که برای او، بودن در واشینگتن وحشتناک است. من از واشینگتن متنفرم.
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_150992.jpeg
 
چه ایوانا دوست داشته باشد یا نه، بانوی اول آمریکا کسی است که در کاخ سفید ساکن است!
 
گفتنی است همسر اول ترامپ کتابی تحت عنوان "تربیت ترامپ" نوشته است که در آن خاطرات خود از زندگی مشترک با دونالد ترامپ و نیز تربیت فرزندان او را بیان کرده است. در این مصاحبه درباره کتاب مزبور نیز سخن گفت. ایوانا از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۹۲ همسر ترامپ بود.
 
در بخشی از این کتاب، ایوانا نوشته: "زنی بلوند بصورتی غیرمنتظره به من نزدیک شد و گفت «من مارلا هستم عاشق شوهر شما هستم.» من به او گفتم «گم شو! من شوهرم را دوست دارم». با اینکه گفتن این جمله به آن زن در شان من نبود ولی چون شوکه شده بودم، اینچنین با او صحبت کردم.
 http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_150991.jpeg
ترامپ در سال 1993 پس از جدایی از همسر اولش با " مارلا ماپلز" خواننده ای که 17 سال از خودش کوچکتر بود، ازدواج کرد.

در آن زمان در سال 1990 جریان رسوایی دونالد ترامپ با «مارلا مَپلز» و تیتر یک رسوایی ترامپ در روزنامه «نیویورک پست» باعث طلاق او از ایوانا در سال 1992 و ازدواج با مارلا در 1993 شد.

ایوانا در این کتاب نوشته: در زمان زندگی با ترامپ من نقش عمده‌ای در زندگی و نیز سازمان ترامپ داشتم که در اوج زحمات من به عنوان همسر، ترامپ با برقراری ارتباط نامشروع با خانم مَپل به جدایی من و او منجر شد که سه فرزند من از ازدواج با دونالد ترامپ به نام‌های «دونالد جونیور» «ایوانکا» و «اریک دونالد جونیور» از ناراحتی این خیانت پدرشان، به مدت یک سال با او حرف نزدند. الان پس از سال‌ها فقط می‌توانم سرم را به حالت شرم تکان بدهم. در زمان طلاق تا مدت‌ها هروقت تلویزیون را روشن می‌کردم مدام بحث و برنامه در مورد طلاق من و دونالد و رسوایی اخلاقی او بود.
 

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_150990.jpeg

کتاب ایوانا ترامپ
 
ایوانا در این مصاحبه نیز با تکرار بعضی از مطالب کتاب خاطرات خود ادعا کرد که پس از جدایی از ترامپ، "فقط" او مسئول تربیت فرزندان بود.
 
سخنگوی ملانیا در بیانیه‌اش با اشاره به "افتخار" او به عنوان "بانوی اول" کشور نوشت: او برای استفاده کردن از لقب و نقش خود جهت کمک به کودکان برنامه ریزی می‌کند، نه فروش کتاب.
 
در آلبوم زیر تصاویری از همسر اول و دوم ترامپ به همراه فرزندانشان را خواهیم دید
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_150989.jpeg
همسر نخست ترامپ " ایوانا مری زلنیچکوا" یک مانکن اهل جمهوری چک است که ترامپ در سال 1977 با او ازدواج کرد.
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_150988.jpeg
ترامپ در سال 1993 پس از جدایی از همسر اولش با " مارلا ماپلس" خواننده ای که 17 سال از خودش کوچکتر بود، ازدواج کرد. حاصل این ازدواج که 4 سال بیشتر دوام نداشت و در سال 1997 به جدایی انجامید دختر دوم و فرزند چهارم ترامپ " تیفانی ترامپ " است.
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_150987.jpeg
همسر اول ترامپ به ایوانکا و ترامپ جونیور
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_150986.jpeg
همسر اول ترامپ و فرزندانش
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_150985.jpeg
عکس دسته‌جمعی از خانواده اول دونالد ترامپ؛ ایوانا مری زلنیچکوا" به همراه دونالد ترامپ جونیور (فرزند ارشد)، ایوانکا ترامپ و اریک ترامپ
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_150984.jpeg
تصویری از روزهای نخست زندگی مشترک ترامپ و ایوانا
http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_150983.jpeg
روزهای خوش ترامپ در کاخ سفید به همراه همسر سومش ملانیا
 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا