یزد فردا : مردی در اقدامی جنون آمیز به دبستانی حمله کرد و با ریختن نفت روی سر پسری خواست او را آتش بزند با ورود به مدرسه پسرانه شهرستان بافق اقدام به کتک زدن دانش‌آموزان این مدرسه کرده است.

بنا به گزارش برخی از سایت‌های خبری استان شخصی به نام اسی به غم با ورود به مدرسه پسرانه شهرستان بافق اقدام به کتک زدن دانش‌آموزان این مدرسه کرده است.
ب، «سرهنگ محمد کمالی» در گفت و گو با خبرنگاران در مورد این تجاوز به حریم مدرسه، اظهار کرد:‌ بعد از بررسی های انجام شده مشخص شد که جوانی 28 ساله با عنوان اسی بی غم با در دست داشتن مواد اشتعالزا وارد دبستان پسرانه شهید دهستانی شهرستان بافق شده و به دانش آموزان این دبستان حمله کرده است.
وی با بیان این که خوشبختانه متهم نتوانست از مواد اشتعالزای همراه خود استفاده کند، افزود:‌ وی در زمان حمله به دانش آموزان با گرفتن یکی از آنها سر او را به آبسردکن موجود در مدرسه کوباند که وی را از ناحیه صورت زخمی کرده است.
فرمانده پلیس شهرستان بافق در ادامه با بیان این‌که حال عمومی دانش‌آموز، رضایت بخش است، گفت: اولیاء دانش آموز و کادر آموزشی مدرسه شهید دهستانی با تنظیم شکایتی درخواست مجازات این متجاوز را کردند .
این مقام مسئول در پایان گفت: بعد از حضور پلیس در محل‌ و دستگیری متهم، پرونده‌ای در این مورد تشکیل و به مراجع قضایی سپرده شده است.


شرح حادثه حمله اسی بی عم

علی اکبر نقش باف پدر دانش آموزبافقی گفت: فرزندم محمد هادی نقش باف 10ساله کلاس پنجم در مدرسه شهید حسن دهستانی تحصیل می کند.
نقش باف افزود: نیم روز یکشنبه دوم مهر به من اطلاع دادند شخصی به نام ،منصوری حدود 30ساله ، با ورود به مدرسه شهید دهستانی به دانش آموزانی که در صف آبخوری بودند حمله می کند.
وی گفت: به گفته شاهدان فزرندم نفر آخر صف آبخوری در انتظار رسیدن نوبت بوده که این شخص از پشت بر روی سرش نفت می ریزد و پس از حلق آویز با دانش آموز محمد هادی را کتک می زند و اورا به دیوار می کوبد .
پدر دانش آموز افزود: فرزندم از ناحیه سر و بینی آسیب دیده و دچار شکستگی شده است و خونروزی بینی او قطع نمی شود.
نقش باف گفت: پس از ضروب وشتم یکی از مسئولان مدرسه آقای حسینی از داخل دفتر این اتفاق را می یبیند و به داخل حیاط مدرسه می آید و فزرندم را به داخل دفتر می برند و متاسفانه با موتور به بیمارستان می رسانند.
وی بیان داشت : با مراجعه به پاسگاه برای شکایت به وی اعلام شده چون فرد ضارب معلول ذهنی است نمی توان شکایت کرد ولی از پدر وی و مدرسه شکایت کرده ام.
پدر دانش آموز همچنین گفت : در حال حاضر فزرندم در بیمارستان مرتاض یزد بستری و روانه اتاق عمل شده است.
وی رسیدگی به این موضوع و توجه و نظارت بیشتر مسئولان را در این زمینه خواستار شد.
سرهنگ محمد کمالی فرمانده انتظامی بافق گفت: حادثه  رخ داده شده ازسوی فردی که دچار اختلال روانی بوده و با تماس مسئولان آموزشگاه، پلیس  در اسرع وقت وارد عملیات شده و فرد خاطی دستگیر و به طبع به مراجع قضایی تحویل و خسارت از طرفین والدین اخذ و فرد جهت نگهداری به مراکز مورد نظر فرستاده خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا