یزد فردا : مهدی جمالی نژاد که عصر شنبه از سوی اعضای شورای شهر یزد برای تصدی این شهرداری این شهر انتخاب شد در جمع اعضای این شورا و اصحاب رسانه استان ر گفت: جهانی شدن یزد نه فقط برای استان بلکه برای تمام کشور افتخار بزرگی است.

شهردار جدید یزد با بیان اینکه یزد به علت سبک معماری خاص و اصیل و سابقه تاریخی ارزشمند برای تمام کشور به عنوان اسطوره معرفی شده است اظهار کرد:باید برنامه محور در این شهر حرکت کنیم .
مهدی نژاد خاطر نشان کرد: شعار من کار ، کار و کار است و تاکنون وارد هیچ فعالیت سیاسی نشده و نمی شوم و در تلاش هستم از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای توسعه و پیشرفت شهر یزد گام بردارم.
وی ادامه داد: برای شهر یزد برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلندمدت در دستور کار خواهیم داشت و تنظیم برنامه 1400 از جمله این برنامه هاست.
شهردار یزد افزود: امیدواریم با هم افزایی مردم و شهرداری شاهد پیشرفت و توسعه شهر باشیم.
شهردار جدید یزد که  از سوی اعضای شورای شهر یزد به این سمت انتخاب کرد اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی وارد فعالیت‌های سیاسی نشده و نمی‌شوم.
مهدی جمالی‌نژاد در نخستین سخنرانی خود به عنوان شهردار یزد با اشاره به اینکه یزد شهری است که شاید نظیر آن در کشور کم باشد اظهار داشت: عنوان شهر جهانی نه تنها برای این شهر بلکه برای تمام کشور افتخار بزرگی به حساب می‌آید.
وی کار کردن در شهر یزد را به نوعی سخت و به نوعی ساده دانست و گفت: فعالیت در این شهر به دلیل سبک معماری خاص و سابقه تاریخی ارزشمندی که دارد بسیار سخت و ظریف است و حتما باید در چنین شهری با برنامه حرکت کنیم.
شهردار یزد خاطرنشان کرد: از طرف دیگر کار کردن در این شهر بسیار ساده است چرا که مردم این شهر به تعهد، تخصص، سخت‌کوشی و بسیاری ویژگی‌های خوب دیگر مشهور هستند.
جمالی‌نژاد ادامه داد: کار تنها شعاری است که ما در هر فعالیتی داریم و به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی وارد فعالیت‌های سیاسی نشده و نمی‌شویم و همیشه به دنبال این هستیم که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها شهر را مدیریت کنیم.
وی کم کردن دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و شهرداری را یکی از مهمترین اقدامات شهرداری اصفهان در دوره قبل دانست و خاطرنشان کرد: در یزد هم تلاش می‌کنیم که این دیوار را کوتاه و کوتاه‌تر کنیم.



مهدی جمالی‌نژاد متولد 1348 و پیش از این شهردار اصفهان بود، وی در 31 خرداد 1394 با 19 رای موافق و 2 رای ممتنع اعضای شورای شهر اصفهان به عنوان شهردار منصوب شده بود.
وی دانش آموخته دکترای برنامه ریزی شهری از دانشگاه اصفهان و از مدیران جوان استان اصفهان است که تاکنون سمت های مختلفی در استانداری و شهرداری اصفهان برعهده داشته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا