مهدي حاج حيدري، بخشدار گاريزات بمناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را صادر کرد.

مهدي حاج حيدري،  بخشدار گاريزات بمناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را صادر کرد. به گزارش روابط عمومی بخشداري گاريزات ؛ متن پیام به این شرح است:

بسم اله الرحمن الرحيم

در اين بحبوحه از زمان كه دشمنان و معاندين نظام مقدس جمهوري اسلامي به ترفند هاي گوناگون متوسل شده اند؛ تا با شايعه پراكني و انتشار اخبار كذب و بي اساس؛ دستاوردهاي ارزشمند و خدمات ارزنده و صادقانه نظام مقدس جمهوري اسلامي را مخدوش و موجبات تشويش اذهان عمومي را فراهم نمايند؛ مسئوليت مهم متوليان عرصه خبر و اطلاع رساني، رسالتي است خطير كه جز با استعانت از خداوند متعال، احساس تعهد و مسئوليت، امكان پذير نخواهد بود. در حقيقت خبرنگاران پيام آوران آگاهي و نام آوران عرصه ارتباط هستند كه با قلم ها و قدم هاي متعهدانه خود حلقه اتصال مردم و مسئولين و ارتباط آفرين نظام و ملت مي باشند و در اين راستا تلاش دلسوزانه آنان همچون مشعلي جاويد و روشنگر، هماره گرمي بخش مطبوعات و رسانه ها مي باشد.

لذا اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره خبرنگار شهيد صارمي و تبريك ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، از تلاش بي شائبه و ارزنده تمامي خبرنگاران عزيز كه در اين سنگر مقدس و حساس، دلسوزانه و متعهدانه با انعكاس اخبار موثق و اطلاع رساني مناسب به فعاليت مشغولند؛ تقدير و تشكر مي نمايم. از خداوند سبحان بهروزي، كاميابي و موفقيت خبرنگاران ارجمند را در تمامي عرصه هاي زندگي مسئلت دارم.

                                                                                                  والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته

                                                                                                مهدي حاج حيدري بخشدار گاريزات

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا