مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از اختصاص 4 میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای تعریض و بهسازی جاده هرات -هرابرجان خبر داد.

محسن صادقیان مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان یزد ضمن بازدید از راه های شهرستان خاتم، در جلسه ای با فرماندار شهرستان خاتم در مورد رفع مشکلات جاده ای شهرستان خاتم به تبادل نظر پرداختند.

فرماندار شهرستان خاتم از تلاش و پیگیری های جدی راهداری استان یزد در مورد تعریض و بهسازی راه های مواصلاتی شهرستان تقدیر و تشکر نمود و خواستار تسریع در تعریض و بهسازی جاده هرات -هرابرجان و راه های شریانی و روستایی شهرستان شد.

در ادامه صادقیان گفت: پروژه های بسیار خوبی در سطح شهرستان خاتم تا الان شروع شده است و خوشبختانه در جلسه ای که امروز با حضور فرماندار داشتیم مسائل و مشکلات راه های شهرستان مطرح و تصمیم گیری های لازم در مورد آنها انجام گرفت.

وی افزود: در حال حاضر آسفالت سطحی توتک -هرابرجان با اعتبار 500میلیون تومان شروع شده و همچنین در مورد محور هرات -هرابرجان که یکی از خواسته های چند ساله و به جای مردم شهرستان است خوشبختانه مناقصه ها برگزار و پیمانکار انتخاب شده است و با هزینه مبلغی بالغ بر4میلیارد تومان در آینده نزدیک، عملیات اجرایی شروع خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا