متن اطلاعیه به این شرح می باشد:


بسمه تعالی

همکاران و همشهریان عزیز

     همگی می دانید که در برهه حساسی از تاریخ کشور قرار گرفته ایم و انشاالله که با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، افتخار دیگری را برای ایران و ایرانیان رقم خواهید زد.
در کنار برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری اسلامی ایران، اعضاء شورای شهر یزد نیز با آراء شما انتخاب خواهند شد. نیک می دانید از دیرباز خدمات سلامت در شهر شما به گونه ای ارائه شده است که مایه افتخار شما و استقبال سایر هموطنان عزیزمان بوده است لذا باتوجه به اهمیت بحث گردشگری سلامت که یک صنعت پاک و بسیار خوب بازده می باشد و لزوم توسعه این صنعت، می طلبد که این حوزه در این شورا جایگاه مناسبی داشته باشد. ضمن احترام به تمامی کاندیداها که با احساس مسئولیت ملی و میهنی، آمادگی خود را جهت خدمت در این عرصه اعلام نموده اند و با بررسی کاندیداهای حوزه سلامت، سازمان نظام پزشکی یزد اقایان

1-دکتر احمد ابویی

2-دکتر حمید اولیایی

3-دکتر مهدی کاشفی زاده

را بعنوان نمایندگان منتخب خود در این شورا به شما همکاران و همشهریان عزیز معرفی می نماید و تقاضا دارد ضمن حضور جدی در پای صندوق های رای و در کنار سایر منتخبین خود، این عزیزان را نیز جهت توسعه صنعت گردشگری سلامت و ابادانی شهر در لیست خود بنویسید.

دکتر سیدعلی محمدسادات اخوی
رییس سازمان نظام پزشکی یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا