با حضور فرماندار بهاباد

مراسم جشن روز کارگر در معدن سنگ آهن چاه گز برگزارشد

فرماندار بهاباد:

ظرفیت کارگران برای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان بهاباد بکارگیری شود

مراسم گرامیدشت هفته کار و کارگر با حضور فرماندار بهاباد، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، تعدادی از مسئولین و جمعی از کارگران معدن چاه گز در محل این معدن برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه وروز جهانی کاروکارگرو با بیان این مطلب که پیشرفت اقتصادی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی امکان‌پذیر است، گفت: ظرفیت کارگران در بهاباد برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده شود.

عباس اقبال در مراسم روز کارگر این شهرستان با اشاره به اینکه امروز دشمن جرأت حمله نظامی به کشور را ندارد امّا حمله اقتصادی را از چند سال قبل آغاز کرد‌ه‌اند،  اظهار داشت: یک روز شهیدان با دشمن می‌جنگیدند و امروز همه فعالان اقتصاد و کار مثل یک سرباز پشت خاکریز با مهاجمین به اقتصاد کشور می‌جنگند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که بارها این مطلب را فرمودند ما هدف هجوم اقتصادی دشمن قرار گرفته‌ایم، گفت: باید با نسخه اقتصاد مقاومتی ایشان، اقتصاد کشور را محکم کنیم تا دشمن طمع نکند مردم را از نظر معیشت در فشار قرار دهد.

فرماندار بهاباد کارگران را یکی از عوامل مهم تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: در این معادن وقتی می‌بینیم به برکت این انقلاب و خون شهدا ملت ما به این درجه از آگاهی رسیده است که می‌داند باید روی پای خودش بایستد دارای ارزش است، امروز کارهای معادن را از صفر تا صد خودمان انجام می‌دهیم و این به برکت حس خودباوری است.

اقبال کارگران را نیروهای رزمنده جبهه اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: امروز تک تک شما نیروهای رزمنده‌ای هستید که در این جنگ اقتصادی انجام وظیفه می‌کنید و مسئولان باید زحمات شما را  قدر بدانند.

رئیس کمیسیون کارگری شهرستان بهاباد با تأکید بر اینکه همه نهادها ودستگاه‌های اجرایی باید در جهت حل مشکلات جامعه کارگری تلاش کنند به بیان اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات کارگران و نیازهای معدن پرداخت و گفت: کارگران همچون دیگر اقشار جامعه در همه صحنه‌ها برای حفظ دستاوردهای انقلاب ونظام جمهوری اسلامی ایستادگی کرده‌اند و در انتخابات پیش رو نیز مشارکت و حضوری گسترده دارند.

اقبال با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: حضور مردم در انتخابات توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان را نقش برآب می‌کند و انشاالله  ملت ایران در 29 اردیبهشت برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران می‌‌افزایند.

وی بر لزوم مشارکت همه آحاد جامعه در انتخابات  تأکید کرد و افزود: امروز صندوق‌های رأی همانند راهپیمایی 22 بهمن است و هر برگ رأی که در صندوق ریخته می‌شود مشت محکمی بر دهان دشمنان و نشان دهنده عزم مردم در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

در این مراسم علی اصغر نوری شادکام  رئیس اداره تعاون کارورفاه اجتماعی شهرستان بهاباد در سخنانی با تبریک 11 اردیبهشت روز جهانی کاروکارگر و تبریک اعیاد شعبانیه به کارگران گفت : باور اقتصاد مقاومتی دربخش معدن به بهترین شکل در شرکت مبین محقق گردیده که جای تشکر وقدردانی را دارد

وی از تشکیل یک تشکل کارگری در مجموعه معدن سنگ آهن چاه گز خبرداد و افزود : در بخش حمایت از کارگزان معادن در سال جاری یک تشکل کارگری در مجموعه معدن و شرکت مبین دردستور کار قرارگرفته که با تشکیل این تشکل کارگران بهتر میتوانند مشکلات بخش کارگری را بیان کنند 

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا