یزدفردا"مسایل و موارد مشترک در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شورای اسلامی شهر یزد در دفتر مدیرکل استان بررسی شد.

یزدفردا"مسایل و موارد مشترک در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شورای اسلامی شهر یزد در دفتر مدیرکل استان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی، امورفرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با حضور در دفتر کار فاطمه دانش یزدی، ضمن تبریک انتصاب وی به سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مسایل و موارد مرتبط با این حوزه را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با ابراز تشکر از همراهی شورای اسلامی شهر یزد در پیشبرد اهداف میراث فرهنگی، عنوان کرد: بافت تاریخی یزد، برندی است که می تواند زندگی مردم استان یزد را متحول سازد.

فاطمه دانش یزدی افزود: با ساماندهی و پویا نگه داشتن بافت ارزشمند یزد، می توانیم شرایط را برای بازدید گردشگران و جهانگردان فراهم سازیم که این تلاش موجود دلگرمی و همراهی بیشتر ساکنان بافت با مسئولین خواهد بود.

وی خاطرنشان ساخت: فرهنگ سازی در راستای حفظ آثار و ارزش نهادن به این میراث گرانبها از وظایف عمده مسئولین استانی می باشد، که خوشبختانه طی چند سال اخیر با معرفی هرچه بهتر میراث گذشتگان توانسته ایم حمایت و همراهی خوبی را از سوی مردم داشته باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: احیای معماری سنتی یزد و مرمت بناها تا سازه سنتی به صورت اصولی و فراهم آوردن امکانات رفاهی، تفریحی و درمانی در بافت تاریخی می تواند دلگرمی عمده ای را با ساکنان بافت تاریخی شهر یزد فراهم آورد و آن را همچنان پویا نگه دارد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا