در این راستا تعداد بیش از 2000 برگ لیبل جعلی و غیر مجاز کشف، معدوم و واحد صنفی نیز به مراجع قضایی معرفی گردید.

کارشناس نظارت و بازرسی شبکه دامپزشکی شهرستان یزد ضمن بیان این خبر گفت: در راستای حفظ سلامت و امنیت بهداشتی شهروندان، کارشناسان دامپزشکی در قالب اکیپ های بازرسی اقدام به بازدید های دوره ای از مراکز پرورش، فراوری و عرضه ی انواع فرآورده های دام، طیور، آبزیان و فراورده های خام دامی نموده و در صورت مشاهده‌ی هر گونه موارد تخلف از طریق نمونه بردای و آزمایش و کسب اطمینان از آلودگی محموله، آن را جهت معدوم سازی توقیف نموده و تحویل مراجع ذیصلاح می نمایند. که در این راستا تعداد بیش از 2000 برگ لیبل جعلی و غیر مجاز کشف، معدوم و واحد صنفی نیز به مراجع قضایی معرفی گردید.

سید جلال میرشمسی،  همکاری شهروندان با کارشناسان دامپزشکی را حائز اهمیت دانست و گفت: در صورتی که همشهریان به آموزش های عمومی در زمینه فراورده های خام دامی که از طرق مختلف به اطلاع آنها رسانده می شود توجه داشته باشند می توانند با دقت در خرید فراورده های خام دامی و در نظر گرفتن نکات لازم و خودداری از خرید فراورده های غیر مجاز سلامت خود و خانواده خود را تضمین نمایند.

لازم به ذكر است شماره تلفن 36287961 و سامانه پاسخگویی به شکایات اداره کل دامپزشکی به شماره 1512 آماده دريافت و گزارشات مردم مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا