رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست از برپایی نمایشگاه عکس مروست؛ تاریخی در کویردر گنجینه فرهنگ و هنر مرکز استان یزد خبر داد.

اکبر رنجبر با بیان اینکه این کار برای نخستین بار است که درمرکز استان انجام می شود اظهار کرد: در این نمایشگاه  بیش از 45 اثر عکاسی شده در گرایش معماری ، مردم و طبیعت  و بخشی از آداب و رسوم مردم مروست در ماه محرم به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: آثار عکاسی شده از کارهای هنرمند کشوری و عضو انجمن عکاسان ایران آقای فرزین ناظم زاده است که سال گذشته با حمایت این اداره  انجام شد .

وی  با بیان اینکه  برپایی چنین نمایشگاهی ضمن تشویق و ترغیب هنرمندان عکاس ، موجب شناساندن منطقه و مخصوصا فرهنگ و جذابیتهای زندگی روستایی این مناطق می شود؛ تصریح کرد: ان شا ا... در آینده نزدیک این نمایشگاه در شهرهای دیگر کشور نیز برپا خواهد شد .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست زمان برگزاری نمایشگاه در گنجینه فرهنگ و هنر استان یزد را از پنجم  ابان ماه به مدت یک هفته ذکر کرد و افزود: برگزاری دوره های آموزش عکاسی با حضور هنرمند و مدرس کشوری از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

وی در خاتمه از حمایت و پشتیبانی جناب آقای دکتر کاراندیش مروستی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آقای غیاثی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهندس زاده رحمانی فرماندار محترم خاتم ،  مهندس فلاحتی بخشدار محترم مروست، شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر مروست  در خصوص همراهی، مشارکت و حمایت از برنامه های فرهنگی این اداره سپاسگزاری نمود










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا