فرماندار مهریز گفت: رسیدگی به وضعیت ایثارگران و حل و فصل مسائل آنها رسالتی همگانی است و باید از سوی همه مسئولان با جدیت پیگیری شود.

فرماندار مهریز گفت: رسیدگی به وضعیت ایثارگران و حل و فصل مسائل آنها رسالتی همگانی است و باید از سوی همه مسئولان با جدیت پیگیری شود.

 سید محمد رستگاری روز در جلسه بررسی مسائل بنیاد شهید و خانواده های زیرپوشش این نهاد در مهریز افزود: جامعه بزرگ ایثارگران و خانواده های شهیدان حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند.
وی ادامه داد: عزت و اقتدار میهن اسلامی و توفیق در عرصه های مختلف مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان و صبر و مقاومت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران است که خود را وقف اعتلای کشور کردند.
فرماندار مهریز تصریح کرد: دولت با جدیت در خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران و رسیدگی به نیازها بر حسب وظیفه است و امیدواریم همچنان این تعامل برای حل و فصل امور با دقت انجام گیرد.
وی گفت: رسیدگی به وضعیت یادمان ها و تکمیل طرح های نیمه تمام در شهر و روستاها باید با همکاری و تخصیص اعتبارتوسط بنیاد شهید استان صورت گیرد.
رستگاری گفت: در شهرستان مهریز هنوز گلزارهای شهدایی وجود دارد که احتیاج به ساماندهی دارند بنابراین باید در این زمینه پیگیری های لازم بعمل آید.
در این جلسه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در سخنانی با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت گلزارهای شهدای استان و مهریز بر لزوم همکاری برای ساماندهی این فضاها تاکید کرد.
همچنین برخی از کارشناسان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به دیدگاه های خود در ارتباط با مسائل این نهاد و تداوم همکاری برای رسیدگی به وضعیت جامعه هدف بیان کردند.
شهرستان مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا