فرماندار شهرستان مهریز بر همکاری خانواده ها با فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش برای تربیت دینی دانش آموزان تاکید کرد.

 سید محمد رستگاری در  آیین برگزاری جشن شکوفه ها در جمع فرهنگیان و دانش آموزان مهریز با تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس افزود: تحقق برنامه های تعلیم و تربیت در گرو همکاری بین خانواده ها و دست اندرکاران تعلیم و تربیت است .

وی ادامه داد: ارتقای بعد معنوی و تربیتی دانش آموزان در تمام پایه ها و مقاطع با انجام برنامه های مختلف باید همواره محور فعالیت فرهنگیان و دست اندرکاران در طول سال تحصیلی جاری باشد .
فرماندار مهریز به اهمیت مهارت آموزی دانش آموزان در کنار برنامه های علمی اشاره و تصریح کرد: توجه به مهارت آموزی جزو اهداف و برنامه های مهم دولت در عرصه مهم و سرنوشت ساز تعلیم و تربیت است .
رستگاری گفت: عنایت به مسائل اخلاقی دانش آموزان از مسائل مهمی است که باید فرهنگیان با همکاری دست اندرکاران و خانواده ها در طول سال تحصیلی به عنوان یک وظیفه مهم به آن توجه داشته باشند.
فرماندار مهریز در ادامه با تبریک هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و به اهمیت ان دوران و نقش رزمندگان جانبرف اسلامی در دفاع از اهداف و ارزش های نظام مطالبی ایراد کرد.
رستگاری گفت: در سایه ایثار رزشمندگان دلاور اسلام شاهد موفقیت های مختلف دولت و کشور هستیم و باید همواره خاطرات دفاع مقدس و ایثارگری های رزمندگان اسلام بازگو شود.
همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: در سال تحصیلی جدید در این شهرستان حدود 9 هزار دانش آموز دختر و پسر در 100 واحد آموزشی در شهر و مناطق روستایی تحصیل می کنند.
سید علی کارآموز به اهمیت توحه به حجاف و عفاف ، نماز ، فعالیت های دینی و پرورشی ، اقتصاد مقاومتی ، همدلی و همکاری اولیای مدارس و دانش آموزان و حرکت در مسیر تعالی علمی و اخلاقی نسل جوان تاکید کرد.

عکس : ابوالفضل ابویی










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا