یزدفردا"محمد رضا صباغیان بافقی  در دیدار با معاون فرماندار و بخشدار مرکزی مهریز افزود: اگر امور نظارتی و قانون گذاری توسط نمایندگان مجلس به خوبی انجام شود بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس طبق وظایفی که دارند باید همواره وظیفه نظارتی خود را در ابعاد مختلف با دقت انجام دهند و در امر قانونگذاری نیز باید بر حسب نیاز نقش آفرینی کنند.
صباغیان در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه انتخابیه و برخی فعالیت ها و پیگیری های انجام گرفته در بخش های مختلف بر تداوم همکاری و همراهی مردم و مسئولان تاکید کرد.
وی گفت: همراهی و همدلی مردم و مسئولان با نمایندگان مجلس در حل و فصل امور و رسیدگی بهتر به نیازهای منطقه تاثیر دارد و باید این برنامه همواره در سطح حوزه انتخابیه پیگیری شود.
معاون فرماندار شهرستان مهریز نیز با ارائه گزارش از آخرین وضعیت شهرستان مهریز ، نیازها ، مطالبات و برخی مسائل این شهرستان را مطرح کرد .
همچنین بخشدار مرکزی مهریز مشکلات خشکسالی در روستاها، مهاجرت به شهر و برخی نیازهای روستائیان در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و تولید و اشتغالزایی را تشریح کرد.
در این جلسه مقرر شد تا نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی مطالیات این حوزه انتخابیه را با جدیت پیگیری کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا