فرماندار مهریز: قشر فرهنگی برای فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

فرماندار مهریز گفت: با توجه به تاثیر قشر فرهنگی بر جامعه و نسل جوان، این قشر باید برای فرهنگ سازی در زمینه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری تلاش کنند .

 سیدمحمد رستگاری در  جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مهریز افزود: فرهنگیان در زمینه فرهنگ سازی برای نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی مسئولیت سنگینی برعهده دارند.
وی ادامه داد: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، دولت تدبیر و امید نیز با جدیت پیگیر اجرایی شدن آن است باید همه اقشار بخصوص فعالان عرصه تعلیم و تربیت با تلاش مضاعف در مدارس برای تحقق آن بکوشند .
فرماندار مهریز اظهار داشت: با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی بخش زیادی از نیازهای کشور و جامعه برطرف می شود و شاهد بهره گیری بیشتر از ظرفیت های داخلی کشور و اشتغال مولد، تولید و شکوفایی در بخش های مختلف خواهیم بود.
رستگاری در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و بهار تعلیم و تربیت هستیم بر اجرای مناسب پروژه مهر در آغاز سال تحصیلی با همکاری فرهنگیان در شهرستان مهریز تاکید کرد.
وی فراهم سازی امکانات لازم برای بازگشایی مدارس و پیگیری نیازها و حضور فرهنگیان و تمام عوامل تعلیم و تربیت شهرستان در برنامه های امسال را خواستار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز نیز گفت: در سال تحصیلی جدید افزون بر هشت هزار دانش آموز در پایه های مختلف در شهر و مناطق روستایی در بخش مرکزی مهریز مشغول تحصیل می شوند.
سیدعلی کارآموز اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در قالب پروژه مهر در این شهرستان انجام گرفته و با همکاری فرهنگیان آماده شروع سال تحصیلی هستیم.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی، پرورشی، مهارتی و ورزشی برای فرهنگیان و دانش آموزان پیش بینی شده که به مرور زمان با همکاری همه بخش ها اجرای می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا