امروز صبح با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مسئولین 40 پروژه در شهرستان میبد به بهره‌برداری رسید.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، امروز صبح همزمان با هفته دولت و با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مسئولین 40 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 290 میلیارد ریال در شهرستان میبد به بهره‌برداری رسید.

خانه بوم گردی نخستین پروژه میراثی بود که با حضور طالبی در زیربنای 400 مترمربع و 400 میلیون تومان هزینه از بخش خصوصی افتتاح شد.

دومین پروژه آموزشگاه صاحب‌الزمان محمودآباد از پروژهای خیری بود که با 750 میلیون تومان خیری به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 38 واحدی مسکن بهزیستی، بهره‌برداری از خط انتقال آب به ندوشن، گازرسانی به ناحیه صنعتی شمس‌آباد و صدرآباد، آسفالت معابر سطح شهر، افتتاح بلوار حجت‌الاسلام یحیی زاده، بهره‌برداری از شبکه فاضلاب روستای سورک، جدول‌گذاری پارک بهاران و بهره‌برداری از میدان مسجد رکن‌آباد و ساختمان دهیاری مهرآباد بخش از این طرح‌ها بود که به‌صورت نمادین در شهرستان میبد به بهره‌برداری رسیدند.

حضور در بی‌بی خدیجه خاتون و اهداء شاخه گل به مقام شامخ شهدا، بازدید آغاز عملیات بازار امامزاده سید صدرالدین قنبر، دیدار با خانواده‌های شهیدان جواهری و درویشی از شهدای کارمند و تجلیل از دانش‌آموز ممتاز جشنواره المپیاد خوارزمی از دیگر برنامه‌های مسئولین در شهرستان میبد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا