یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان بافق از توقیف یكدستگاه تریلی "اسکانیا" و کشف یک میلیارد و150 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، سرهنگ "فرهادبیگلری" در این خصوص گفت: ماموران پلیس شهرستان بافق در راستای اجرای طرح مبارزه با كالای قاچاق کالا و ارز و هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه تریلی "اسکانیا" مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

بیگلری افزود: ماموران در بازرسی از تریلی تعداد 420 ثوب البسه، 2 هزارو 500 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین 120 حلقه لاستیک خارجی فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و 150 میلیون ریال برآورد شده است گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان با اشاره به اینکه این متهم محموله قاچاق را از استان های جنوبی بارگیری و قصد انتقال به تهران را داشت خاطرنشان كرد: امروز تجارت پنهان و بعضاً آشكار قاچاق كالا زیان های فراوانی از نظر اقتصادی، فرهنگی و ...  به كشور وارد كرده و باعث ایجاد اشتغال كاذب و بالا رفتن نرخ رشد بیكاری شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا