امام جمعه موقت یزد پس از بازدید از دانشکده فنی شهید صدوقی، در دیدار با مدیران و پرسنل این مرکز دو نقش مهم  و برجسته دانشگاه فنی و حرفه ای را مهارت آموزی به جوانان و تاثیر گذاری بر اقتصاد مقاومتی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی شهید صدوقی، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن معزالدینی امام جمعه موقت یزد پس از بازدید چند ساعته از کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشکده فنی شهید صدوقی در دیدار با پرسنل آن گفت : دانشگاه فنی و حرفه ای تاثیر فوق العاده ای برمعیشت، فرهنگ و توسعه استان و کشور دارد . وی دو عامل مهم برای عملکرد بهتر این مرکز آموزش عالی را  استعدادیابی دانش آموزان در مقاطع مختلف و حمایت ارگان ها و خیرین ذکر کرد و خواستار انتقال ظرفیت بالای این مراکز در زمینه توسعه استان و تربیت جوانان به مسئولين استان شد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه  دکتر سید حیدر میرفخرالدینی معین و نماینده دانشگاه فنی و حرفه ای در استان ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور ایشان، با اشاره به اهميت دانشگاه فني و حرفه اي بعنوان يك دانشگاه نسل سوم و تقاضا محور، اين دانشگاه را راهكاري مناسب براي اشتغال زايي و توسعه كمي و كيفي استان دانست.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا