رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ابرکوه از بازدید فرماندار و امام جمعه شهرستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای در هفته مهارت خبرداد .

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ابرکوه از بازدید فرماندار و امام جمعه شهرستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای در هفته مهارت خبر داد .

      به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد: "عباس حسنی"با اعلام این خبر افزود: در راستای گرامیداشت هفته مهارت و ششم مردادماه روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای آقای "سید نبی رسولی"  فرماندار ، "حجه الاسلام سید ابراهیم حسینی "امام جمعه شهرستان ،یک گروه بسیج دانشجویی ( اردوی جهادی هجرت 3) و جمعی از مدعوین در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ابرکوه حضور یافته و از کارگاههای آموزشی مجموعه بازدید نمودند.

در این بازدید "حجه الاسلام و المسلمین حسینی"امام جمعه شهرستان ابرکوه ضمن تبریک هفته مهارت و روز ششم مردادماه و تقدیر از کارکنان عرصه مهارت و اشاره به بیان مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی افزود: روحیه جهادگری و کمک به اقشار ضعیف و روستائیان محروم باید تقویت شده و این طیف از سرچشمه های علم و هنر ،آموزشهای فنی و حرفه ای سیراب شوند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا