فرمانده انتظامی شهرستان میبد از عملیات گسترده ماموران پلیس این شهرستان و انهدام و دستگیری اعضای یک باند 10 نفره توزیع کننده موادمخدر با یک کیلو و 100 گرم هرویین خبر داد.

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: فرمانده انتظامی شهرستان میبد از عملیات گسترده ماموران پلیس این شهرستان و انهدام و دستگیری اعضای یک باند 10 نفره توزیع کننده موادمخدر با یک کیلو و 100 گرم هرویین خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا:، سرهنگ "سیدمحمدطاهرموسوی" گفت: با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت یک باند حرفه ای توزیع کننده موادمخدر در سطح شهرستان میبد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از پیگیری موضوع و انجام تحقیقات محلی، دو نفر از سرشاخه های اصلی این باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی، آنها را دستگیر کردند.

موسوی افزود: گردانندگان این باند در بازجویی های انجام شده به فعالیت گسترده در خصوص توزیع موادمخدر با همکاری تعدادی دیگر از تبهکاران و فعالیت در یک خانه تیمی نیز اعتراف کردند.

سرهنگ موسوی ضمن اشاره به اخذ مجوز قضایی گفت: ماموران انتظامی ضمن ورود به محل فعالیت اعضای این باند و دستگیری 8 نفر از سوداگران مرگ مقدار یک کیلو و 100 گرم هرویین را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد در خاتمه افزود: با انهدام این باند تعداد 8 قاچاقچی مرد و دو زن دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا