مدير دفتر روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد در گزارشي فعاليت هاي اين شركت در هفته صرفه جويي در مصرف آب را تشريح كرد.

مدير دفتر روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد در گزارشي  فعاليت هاي اين شركت در هفته صرفه جويي در مصرف آب را تشريح كرد.

محمد حسين شرعياتي برگزاري نشست خبري مدير عامل با اصحاب رسانه در راستاي آگاهي بخشي در خصوص وضعيت آب استان ، راه اندازي پويش تبليغاتي مصرف بهينه آب با همكاري استانداري در  بين ادارت يزد با هدف مشاركت همگاني نهادها ، ادارات و دستگاه هاي اجرايي سطح استان در راستاي اطلاع رساني به شهروندان در خصوص ضرورت صرفه جويي در مصرف آب و نصب بنر با موضوع صرفه جويي در سطح شهر را از فعاليت هاي صورت گرفته در اين هفته عنوان كرد .

شرعياتي از ديگر اقدامات انجام شده را برگزاري گردهمايي مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان با حضور استاندار يزد به منظور مشاركت مديران و كارشناسان در امر اطلاع رساني در خصوص مصرف بهينه آب ، برگزار همايش آموزشي نقش بانوان در مديريت مصرف آب در يزد ، برگزاري همايش يك روزه آب ، آب زندگي با مشاركت كانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، همزمان در كانون هاي سراسر استان با هدف آشنايي هرچه بيشتر كودكان و نوجوانان با اهميت آب و روش هاي صرفه جويي و چاپ پيام صرفه جويي در جرايد معرفي كرد .

وي تعامل با صدا و سيماي استان يزد در راستاي آگاهي بخشي هر چه بيشتر به شهروندان در خصوص كمبود آب و تشويق آن ها به مديريت مصرف را از ديگر فعاليت هاي مهم در اين هفته نام برد و گفت : گفت و گو با مدير عامل آبفا در دو برنامه نسيم صبح ، پخش كليپ آب در برنا مه هاي كودك راديو ، برگزاري مسابقه آب در برنامه راديويي ، ارتباط تلفني با مدير روابط عمومي در برنامه هاي در شهر ، كوچه باغ راديو و نسيم صبح و ... در خصوص روش هاي مديريت مصرف ، تهيه ي گزارش هاي خبري با موضوع بحران آب و پخش آن در هفته صرفه جويي و هم چنين اختصاص چند برنامه ماه مهرباني به موضوع آب از برنامه هاي اجرا شده در راديو و تلويزيون مي باشد .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا