یزد فردا:دستاورد دیدار با دکتر نوذرپور معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری ها دریافت وام بیش از یک میلیارد تومانی با سود 4 درصد و همچنین یک دستگاه لودر برای شهرداری میبد بود.

به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا:  مهندس نقیبی زاده در ماموریت دو روزه خود به تهران دستاوردها و نتایجی خوبی برای شهر کسب نمودند.

مهندس نقیبی زاده در این باره گفت: دیدار و ملاقات با دکتر نوذرپور معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری ها بسیار خوب و پربار بود بطوریکه توانستیم وام بیش از یک میلیارد تومانی با سود 4 درصد و همچنین دریافت یک دستگاه لودر برای شهرداری داشته باشیم.

وی از دیدار با یکی از مشاورین و پیمانکار در خصوص تجهیز نمودن شهر با دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات خبر داد و افزود: طی صحبت های انجام شده، تیمی جهت مطالعه و مشخص نمودن نقاط مورد نیاز جهت نصب این دوربین ها در نیمه اول اردیبهشت ماه به میبد سفری خواهند داشت و می توانیم با تهیه طرح و نصب دوربین ها، عملا از بروز حادثه رانندگی در شهر جلوگیری نماییم.

از جمله برنامه های مهندس نقیبی زاده در تهران دیدار با خیر محترم میبدی جهت کمک  در ساخت ساختمان جدید محل نگهداری معلولین ذهنی (محبت) بود  که با همراهی آقای فلاح فرماندار و دکتر دهقانی نماینده منتخب مردم  صورت گرفت و که نتیجه این دیدار قبول و پذیرش این خیر میبدی جهت ساخت بخشی از این ساختمان بود.

دیدار با معاون وزارت بهداشت و درمان آقای دکتر موهبتی از جمله دستاوردهای وی در این ماموریت کار بود که مساعدت و کمک به مرکز ژنتیک میبد را در برداشت.

مراجعه به بیمارستان دی و ملاقات با خانم دکتر سهیلی جهت واگذاری یک باب مسکونی در فیروزآباد جهت امور بهداشتی و درمانی که این مورد نیز با موافقت خانم دکتر سهیلی به پایان رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا