برنامه با ورزش شبكه تابان از ساعت٢١:١٥به روى انتن رفت.
سوال نظر سنجى برنامه به پيش بينى نتيجه بازى تيم هاى فولاد و شهردارى اردبيل در هفته ٣٤رقابت هاى ليگ يك اختصاص داشت كه مخاطبان٦٢درصد از مخاطبان به برد نماينده اردبيل رأى دادند.
در ادامه داوران ملى يزدى در رشته بسكتبال عليرضا ناصر افشار به صورت حضورى و در فوتبال سعيد على نژاديان به شكل تلفنى به جريان برنامه اضافه شدند كه حضور انان تلنگرى به فدراسيون هاى نام برده بود كه در فقدان تيم دارى داوران يزدى نام يزد را در كشور زنده نگه داشتند.
در هفته اى كه چشم ها معطوف دربى پايتخت بود در يزد هم دربى در فوتبال و شاخه ساحلى برگزار شد كه بطور ويژه در اين برنامه به بازى دو تيم گلساپوش و برسام دامن زده شد.
مير حسينى سرپرست گلساپوش و على رحيمى مربى برسام مهمانان با ورزش بودند و علاوه بر شهراورد يزد كه با برد گلساپوش به پايان رسيد به برنامه تيم هايشان در ادامه فصل پرداختند.
رحيمى از بى تجربه بودن برسام گفت كه دليل اصلى باخت تيمش در دو بازى گذشته بوده و مير حسينى از احتمال برگزارى جام باشگاه هاى اسيا در رشته ساحلى و انهم در يزد پرده برداشت.
در أواخر برنامه قادريان ورزش نويس يزدى روى خط ارتباطى امد و احتمال بقاى نماينده يزد را در گروى بازيهاى حساس اينده اش به خصوص با داماش و شهردارى اردبيل عنوان كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا