فرماندارمیبد عصر دیروز در گردهمایی مردمی و هواداران دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی منتخب مردم حوزه‌های تفت و میبد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در امامزاده میر شمس الحق برگزار شد؛ با تبریک این پیروزی به وی گفت: ملت ایران به‌ویژه مردم شریف تفت و میبد با حضور بالای 83 درصدی اصل دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

حسین فلاح با قدردانی از همه کاندیدها در ایجاد فضای رقابتی در این دوره از انتخابات افزود: مردم هم با حضور حداکثری و کم‌نظیر خود نشان دادند که برای سربلندی ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات اقتصادی و سیاسی دغدغه دارند.

فلاح با اشاره به عدم نماینده مجلس در طول سه سال گذشته به علت درگذشت مرحوم حجت‌الاسلام سید جلال یحیی زاده نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باوجود همه این مشکلات تمام مسائل شهرستان با همراهی جدی امام‌جمعه شهرستان حضرت آیت‌الله اعرافی در سطح فرا استانی پی گیری و دستاوردهای خوبی هم حاصل شد.

وی افزود: اما حقیقتاً شهرستان میبد به یک نماینده قدرتمند نیاز داشت که مردم در این دوره به دکتر دهقانی به‌عنوان شخصیتی دیپلماتیک و سوابق کاری درخشان رأی دادند تا به‌صورت جدی و قوی مسائل منطقه را پی گیری کند.

فرماندارمیبد برنده انتخابات را ملت بزرگ ایران خواند و بابیان اینکه چه آن‌هایی که نگاه خاصی داشتند و چه آن‌هایی که به دکتر دهقانی رأی دادند و این گفتمان در سایه اعتدال و تدبیر و امید به پیروزی رسید باید آن را به‌عنوان یک ارزش حفظ کنیم.

فرماندارمیبد بابیان اینکه بنده به‌عنوان فرماندار شهرستان میبد از هیچ‌گونه تلاشی در جهت همکاری و همدلی با نماینده این شهرستان دریغ نخواهم کرد گفت: برای تحقق عدالت و منافع منطقه نیاز به همکاری و همبستگی داریم.

وی در پایان از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران ستاد انتخابات شهرستان، کاندیداها در جهت ایجاد فضای رقابتی، شهرداران و بخشداران در جهت فراهم کردن فضای تبلیغات و خبرنگاران نشریات و سایت‌ها به‌ویژه خبرنگار صداوسیما در تهیه گزارش‌های مردمی و اطلاع‌رسانی قدردانی کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا